איך אומרים קינדר בואנו בעברית?
משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין DRAFT FCB מעלה, לראשונה בישראל, קמפיין תדמיתי כחול לבן לחטיף "קינדר בואנו". זאת, לאחר שנים בהן שודר סרטון הפרסומת המקורי של ענקית הממתקים "פררו", משווקת החטיף, בדיבוב לעברית. הקמפיין הישראלי מצליח באמצעים קריאייטיבים וטכנולוגים להעביר את עוצמתו של חטיף השוקולד קינדר בואנו. קונספט הקמפיין, הפונה לצעירים, מבוסס על מסיבה פרועה בכיכובה של להקת ברייקדאנס, המתרחשת כולה בפה.
במהלך הושקעו כ-4 מיליון שקל.
לדברי ירון תגר, מנהל הקריאייטיב בשמעוני פינקלשטיין: "אין ספק שההזדמנות להפיק פרסומת למותג בינלאומי כמו קינדר בואנו הוציאה את המקסימום מכל הצוות שטיפל בקמפיין והתוצאה, גם מבחינת פררו העולמית מציבה סטנדרטים חדשים גם עבורם, ובכך יש חידוש גדול".
אושיק רושינק, מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה בשמעוני פינקלשטיין, מוסיף, כי מטרתו האסטרטגית של הקמפיין הקרוב היא לחזק את מיצובו של "קינדר בואנו" כמותג המוביל והאיכותי ביותר בקטגוריה. לדבריו, "הקמפיין הזה מושקע ביותר ותוכנן בקפידה. אנחנו מאמינים שהוא מיייצר המשכיות להעמקת האחיזה של המותג בקרב בני הנוער בישראל ומשם יחלחל למעגלים רחבים נוספים".