טלי בן עובדיה
צילום: ערן לוי

טלי בן עובדיה מונתה למנכ"לית זמנית של חדשות 13 – המינוי מעורר סערה

?הדירקטוריון בחר למנות את טלי בן עובדיה לתפקיד המנכ"לית הזמנית, אך החלטה זו מעוררת מחלוקות משפטיות והתנגדות ציבורית.
עמית בר | (11)

דירקטוריון חברת החדשות של רשת 13 הודיע על מינוי טלי בן עובדיה למנכ"לית הזמנית של חברת החדשות. בן עובדיה, שימשה בעבר כעורכת בכירה והייתה ממקימי חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10.

המינוי הגיע לאחר חודשים של מחלוקות בדירקטוריון, כשנציגי רשת – ביניהם יו"ר הדירקטוריון נדב טופולסקי והמנכ"ל אמיליאנו קלמזוק – תמכו במועמדותה של בן עובדיה. מנגד, נציגי הציבור בדירקטוריון העדיפו את ערן טיפנבורן, העורך הראשי של וואלה.

כל זה קורה כשהערוץ מחפש את דרכו וסובל מהפסדי עתק לצד ירידה ברייטינג. הערוץ נחשב תואם-מחכה לערוץ קשת ונתפס כמשרת צד אחד של המפה הפוליטית - מרכז-שמאל. על רקע זה, ערוץ 14 התחזק ועבר אותו בשנה האחרונה. 

המינוי של בן עובדיה מגיע בתקופה מאתגרת במיוחד עבור חדשות 13. השבוע הודיעה הילה קורח, מגישת המהדורה המרכזית, על עזיבתה לטובת חזרה לקריירת הרפואה שלה וזאת בהמשך לעזיבת בכירים במערכת בשנה האחרונה וצניחה ברייטינג. בנוסף, עופר ינאי, שהתחייב להשקיע, נסוג מהעסקה, והחברה ממשיכה להתמודד עם קשיים כלכליים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מתן הדרדס יקריס את 13 בעזרת השם (ל"ת)
    משה ראשל"צ 24/11/2024 06:59
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אליפז 23/11/2024 22:52
    הגב לתגובה זו
    מקצועי
  • מהפח אל הפחת (ל"ת)
    משה ראשל"צ 24/11/2024 06:58
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נחמיה 23/11/2024 22:51
    הגב לתגובה זו
    לעצור את השתמטות החרדים משירות צבאי בצה"ל
  • 6.
    אנונימי 23/11/2024 22:08
    הגב לתגובה זו
    מינוישל חברת קדישא.קברנית
  • 5.
    יואב 23/11/2024 18:23
    הגב לתגובה זו
    שמאל קיצוני וחתרני
  • 4.
    ערוצים 11 12 13ערוצי אל גזירה ישראליים לא צופה בהם רק14 (ל"ת)
    משה ראשל"צ 23/11/2024 18:23
    הגב לתגובה זו
  • בת אל 23/11/2024 22:51
    הגב לתגובה זו
    אחרי עונג שבת
  • 3.
    עידו קורן 23/11/2024 17:46
    הגב לתגובה זו
    כמו המשא ומתן עם חמאס. ישראל קטר וארה"ב מגיעות להסכם ושוכחות שבסופו של דבא חמאס צריך לאשר. גם במקרה זה שכחו קודם לקבל אישור מחודורוב ודרוקר וכל שאר חבורת הרעל וההסתה שם
  • 2.
    הבעיה אינה באנשים, אלא בתוכן. ככה זה כשמפיצים שנאה (ל"ת)
    אזרח 23/11/2024 17:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אל-ג'זירה 13... ערוץ רל"ב פושט רגל, כמו ציבור צופיו. (ל"ת)
    רק 14!!! 23/11/2024 17:32
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.