בזכות סרטון הנישואים החד-מיניים: הטרפיק של 'כיפה' זינק בעשרות אחוזים
הסערה שיצר סרטון השאלות-תשובות של מתמודדי הבית היהודי על סוגיית הנישואים החד-מיניים, עשה רק טוב לאתר
מי שמחכך ידיים בהנאה, הוא בועז נכטשטרן, הבעלים של אתר כיפה. ולא, הוא לא מצטער על הסרטון, שעל פניו עשוי להרחיק מצביעים חילוניים מ'הבית היהודי'. "אם אחד המתמודדים בפריימריז היה תומך בנישואים חד-מיניים, זה היה יוצא דופן, לא? מדובר במפלגה דתית, ומה אתם מצפים, שהם יתמכו בדבר הזה? דווקא בראיונות האלה התגלו כמה מתמודדים שהיו מאד ליברלים יחסית למפלגה - שאמנם התנגדו לנישואים כאלה, אבל הסכימו למתן זכויות".
הסרטון אמנם רשם רק 57 אלף צפיות, אבל אין מהדורת חדשות, אתר אינטרנט וחשבון פייסבוק שלא התייחס לדברים. מדובר על חשיפה של מאות אלפי ישראלים, והרבה מאד רעש ברשתות החברתיות ובתקשורת הממוסדת.
נכטשטרן מגן על ההחלטה לשדר את הסרטון. "בניגוד לגופי תקשורת דתיים אחרים שאפשר לצבוע אותם פוליטית, אנחנו לא אתר מטעם. אנחנו אתר שפונה לציבור הדתי - ומסקר גם את הפוליטיקה הדתית. סיקרנו למשל את הפריימריז בליכוד, התנהלותו של ח"כ אלעזר שטרן עם פירוקה של התנועה, הצטרפותה של סגנית ראש עיריית ירושלים רחל עזריה למשה כחלון".
הסרטון של 'כיפה' על הנישואים החד-מיניים
סרטון סאטירי שמבוסס על הסרטון המקורי
אתמול עלה סרטון באתר כיפה בו נשאלים המועמדים על האפשרות שאישה תמונה לשרת הביטחון. התשובות כנראה היו פחות צורמות לאוזן החילונית, אבל גם סרטון כזה עשוי להיות נפיץ. לאחרונה שודר סרטון על תחבורה ציבורית בשבת - שבאופן לא מפתיע המתמודדים התנגדו לרעיון, וסרטון על התנהלותו של יו"ר המפלגה נפתלי בנט, שזכה לתמיכה על ידי המתמודדים.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
"כל המתמודדים לפריימריז הוזמנו על ידינו בחינם, ללא תשלום, להשתתף בפרויקט הזה שאמור היה להצטלם על פני כמה ימים", מספר נכטשטרן. "אבל הסופה בשבוע שעבר בירושלים קצת פגעה בנו ביום הצילומים השני, כך יצא שרק חלק מהמתמודדים צולמו וענו על הסוגיות השונות".
-אחרי הפצצה הראשונה - עם הנישואים החד מיניים, מצפה לנו עוד בלגן?
"לא תהיה עוד פצצה בציבור הכללי. הרי נושא התחבורה הציבורית שכולם התנגדו לו, זה לא מפתיע אף אחד. מבחינה מגזרית, הייתה לנו פצצה על ישיבת הר-המור - כאשר 2 ח"כים מכהנים יצאו נגד הישיבה, אחד מהם אמר שהיא לכה למקומות הזויים והשני טען שאנשיה לא מחוברים למציאות. מבחינה מגזרית מדובר באמירות קשות מאד. מהלך כזה מתאים עכשיו למהלך של בנט ושל אורי אורבך שהבית היהודי יהיה פחות דתי-רבני ויותר דתי-קלאסי".
גורם באתר אמר לאיים כי גולשים ביקרו את ההחלטה לשדר את הסרטון בטענה כי מדובר בבעיה שעשויה להרחיק מצביעים מן המפלגה, ולראיה - השר בנט נזעק לאולפני הטלוויזיה כדי להרגיע את הרוחות. נכטשטרן דווקא טוען כי מבחינת המתמודדים, לא התקבלה ריקושטים: "לא קיבלתי שום פניה ממישהו שאמר שעיוותנו את הדברים שלו. היו כאלה ששאלו למה לא הכנסנו אותם, וזה בגלל בעיית השלג שהייתה בשבוע שעבר בירושלים".
- 1.ערן 13/01/2015 14:55הגב לתגובה זושיקרוס האתר הזה יחד עם המפלגה המחור-בנט.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.