רייטינג

עוקץ רשתות השיווק הביא 24% ל'כלבוטק'; רייטינג נמוך מאד למכבי ת"א

ציפי לבני לא מצליחה לשחזר את הרייטינג שקיבלה בפעם הקודמת אצל ניסים משעל - רק לפני 3 שבועות. רק 7% למהדורת החדשות של ערוץ 10
אלכסנדר כץ |

ערב טוב לערוץ 2, מול ערב נמוך לערוץ 10: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עוקץ רשתות השיווק בתכנית 'כלבוטק' (רשת, ערוץ 2) רשם 24%, מול 7.9% בלבד למשחק היורוליג בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין (ערוץ 10).

'משעל חם' (רשת, ערוץ 2) בה התארחה יו"ר 'התנועה' ציפי לבני, קיבלה רק 16.4%, לעומת 21.3% שקיבל הראיון האחרון של לבני אצל משעל, לפני 3 שבועות, אז הודיעה על חזרתה לפוליטיקה. 'הגעתי לכאן כדי לנצח' (רשת, ערוץ 2), הסרט שמקדם את The voice, רשם 7.6%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'איך זה עובד' (רשת, ערוץ 2) עם 9.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 13.1%. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.3%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.3%. הנתון המעניין הוא הרייטינג הנמוך של 'חדשות 10' - עם 7% בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה