עוקץ רשתות השיווק הביא 24% ל'כלבוטק'; רייטינג נמוך מאד למכבי ת"א
ערב טוב לערוץ 2, מול ערב נמוך לערוץ 10: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עוקץ רשתות השיווק בתכנית 'כלבוטק' (רשת, ערוץ 2) רשם 24%, מול 7.9% בלבד למשחק היורוליג בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין (ערוץ 10).
'משעל חם' (רשת, ערוץ 2) בה התארחה יו"ר 'התנועה' ציפי לבני, קיבלה רק 16.4%, לעומת
ראש בראש בפרה-פריים: 'איך זה עובד' (רשת, ערוץ 2) עם 9.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 13.1%. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.3%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.3%. הנתון המעניין הוא הרייטינג הנמוך של 'חדשות 10' - עם 7% בלבד.