כמו הדיוטי פרי, רק לא: חגית בכר מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק ברשות השידור
ועדת האיתור של רשות השידור, בראשות היו"ר ד"ר אמיר גילת, בחרה אמש (יום ד') בחגית בכר לסמנכ"ל אסטרטגיה, שיווק ופיתוח עסקי של הרשות. מדובר בתפקיד חדש ומשמעותי ביותר בהובלת השינויים במסגרת הרפורמה ברשות השידור.
בכר הגיעה לדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון ב-1995, אחרי שמילאה מספר תפקידים במשרד הפרסום מקאן אריקסון, וביורו תל אביב. את דרכה בעולם השיווק התחילה בפרסום דחף. בג'יימס ריצ'רדסון מנהלת שיווק ובהמשך סמנכ"ל הסחר והשיווק.
בוועדת האיתור ישבו גילת, המשנה ליו"ר אסתי אפלבאום-פלוני, מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, וד"ר צפירה גרבלסקי-ליכטמן, שבחרו פה אחד בבכר.
- 3.הבסטה של גילת ובן מנחם בניהולו של זליג בתהום! (ל"ת)מינוי משפחה ומקורבים 14/12/2012 00:07הגב לתגובה זו
- 2.שיהיה בהצלחה!! (ל"ת)כל הכבוד 13/12/2012 21:04הגב לתגובה זו
- 1.מכבסת מילים של גילת 13/12/2012 20:55הגב לתגובה זומדובר במינוי מקורבים אישי כמו כל מינויי רשות השידור בקדנציה מושחתת זו.

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7