כמו הדיוטי פרי, רק לא: חגית בכר מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק ברשות השידור

אחרי 17 שנה בדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון, עוברת בכר לרשות ותהיה אחראית לייזום ופיתוח שווקים חדשים בארץ ובחו"ל לשיווק תכנים, מוצרים ופורמטים
אלכסנדר כץ | (3)

ועדת האיתור של רשות השידור, בראשות היו"ר ד"ר אמיר גילת, בחרה אמש (יום ד') בחגית בכר לסמנכ"ל אסטרטגיה, שיווק ופיתוח עסקי של הרשות. מדובר בתפקיד חדש ומשמעותי ביותר בהובלת השינויים במסגרת הרפורמה ברשות השידור.

בכר הגיעה לדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון ב-1995, אחרי שמילאה מספר תפקידים במשרד הפרסום מקאן אריקסון, וביורו תל אביב. את דרכה בעולם השיווק התחילה בפרסום דחף. בג'יימס ריצ'רדסון מנהלת שיווק ובהמשך סמנכ"ל הסחר והשיווק. בוועדת האיתור ישבו גילת, המשנה ליו"ר אסתי אפלבאום-פלוני, מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, וד"ר צפירה גרבלסקי-ליכטמן, שבחרו פה אחד בבכר.

יש לציין כאמור שלראשונה בתולדות הרשות מאויש תפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה שיווק ופיתוח עסקי שתהיה אחראית, בין השאר, להכנת תכנית אסטרטגית כוללת ליישום מדיניות השיווק והפיתוח העסקי של הרשות ויישומה, ייזום ופיתוח שווקים חדשים בארץ ובחו"ל לצורך שיווק תכני שידור, מוצרים ופורמטים, פיתוח מקורות הכנסה חדשים, שיאפשרו מינוף כלכלי ועסקי של נכסי השידור של הרשת ועוד.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הבסטה של גילת ובן מנחם בניהולו של זליג בתהום! (ל"ת)
    מינוי משפחה ומקורבים 14/12/2012 00:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שיהיה בהצלחה!! (ל"ת)
    כל הכבוד 13/12/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מכבסת מילים של גילת 13/12/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    מדובר במינוי מקורבים אישי כמו כל מינויי רשות השידור בקדנציה מושחתת זו.