עמרי פדן: מקדונלד'ס תסיים את השנה בהיקף מכירות של 450 מיליון שקל

בנוסף, מקדונלד'ס ישראל מצטרפת לטרנד העולמי של טורטיות ותחל במכירת ארוחות על בסיס טורטיות ועוף; המהלך ילווה בקמפיין פרסום
אפרת אדיר |

רשת המזון המהיר הגדולה בישראל, מקדונלד'ס, מרחיבה את תפריט המסעדה ומשיקה השבוע סדרה חדשה של מוצרי עוף פרימיום תחת השם: "צ'יקן סלקט" ובכך מצטרפת לטרנד הקולינרי של טורטיות עם מוצרי עוף.

השקת סדרת ה"צ'יקן סלקט" תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה בימים הקרובים בסרט רב משתתפים שהופק וצולם בישראל, על ידי משרד הפרסום יהושוע TBWA. הסרט נעשה בהשראת סרטי הפעולה, והשחקנים שנבחרו לככב הם בעלי רקורד בסדרות מובילות כגון "סופרנוס", "מה נשים רוצות" ו"סקס והעיר הגדולה".

מקדונלד'ס פתחה השנה 12 סניפים חדשים בערים ובקניונים, והיא מציגה צמיחה באזור ה-10%. אם בשנת 2006 הסתכמו מכירותיה ב-406 מיליון שקל, הרי שהשנה תסיים הרשת במכירות בהיקף 450 מיליון שקל ובשנת 2008, מעריך עמרי פדן, מנכ"ל מקדונלד'ס ישראל, כי מחזור המכירות של מקדונלד'ס לחצי מיליארד שקל.

ניתן להסיק מהנתונים, כי המהפכה הבריאותית עליה הכריזה הרשת לפני מספר שנים מוכיחה את עצמה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה