טריומף אינטרנשיונל ממתגת בהשקעה של כ-100 מיליון ד'

מציגה לוגו חדש להדגשת מיצוב בינלאומי אחיד למותג; מעצבת 2 תתי מותג: "מיס טריומף" ו-"קלאסיק ביי טריומף"; מנכ"ל טריומף ישראל: "לאישה בישראל יש מודעות מהגבוהות בעולם לאופנה תחתונה"
אפרת אדיר |

חברת "טריומף אינטרנשיונל", המובילה העולמית של אופנת ההלבשה התחתונה, יצאה במהלך מיתוג חדש בהשקעה של כ-100 מיליון דולר.

בימים אלה, מציגה החברה לוגו חדש אשר מדגיש מיצוב בינלאומי אחיד של המותג ומבטא את תהליך ההתחדשות שעוברת החברה. כך, לצד סמל המותג הראשי Triumph, עוצבו גם שני תתי מותג: "Miss Triumph" - קולקציות צעירות המיועדות לבנות העשרה והעשרים ומותג שני בשם "Classics by Triumph" - קולקציה נשית קלאסית. לדברי החברה, המסר של כל אחד מתתי המותג יועבר באמצעות עולמות וויזואליים נפרדים, תוך כדי חיבורם המתמיד לליבה של ערכי המותג: האישה כאלילה בעלת בטחון עצמי, קסם ופיתוי.

העיצוב בחדש של הקונצרן יוצג באופן מקיף בתקשורת העולמית החל מינואר 2008 וילווה במסע פרסום כלל עולמי. הלוגו החדש של טריומף יוצג לראשונה עם פתיחת חנויות טריומף במדריד, בציריך ובסינגפור במהלך חודש יוני.

עיצוב הלוגו החדש נעשה על ידי סוכנות MetaDesign AG מברלין, אשר שמה לה למטרה לרכך את הלוגו הקיים ולהפוך אותו ליותר פתוח ורגשי. "הבנייה וההרמוניזציה של העיצוב החדש של הקונצרן ובמיוחד הלוגו החדש, משמשים בחשיפת ומיקוד הזהות והערכים שלנו על בסיס כלל עולמי. מחד, החלוקה המבנית הברורה של המותג מתחברת למותג-מִטריה, ומאידך, משאירה מקום לדיפרנציאציה", מסביר יאן רוזנברג, מנכ"ל השיווק והמכירות של טריומף הבינלאומית.

ומוסיף אריה לוי, מנכ"ל טריומף ישראל: "לאישה בישראל יש מודעות מהגבוהות בעולם לאופנה תחתונה. המיתוג החדש מקרב אותנו עוד יותר עולמות התוכן שלה".

טריומף אינטרנשיונל מובילה באופנת ההלבשה התחתונה בכ-40 מדינות בעולם. בנוסף למותגים העיקריים Triumph ו-sloggi, היא משווקת גם את המותג היוקרתי Valisère ומותג HOM להלבשה תחתונה יוקרתית לגבר. החברה מעסיקה כ-42,000 עובדים, והשיגה בשנת 2006 מחזור מכירות של כ-2 מיליארד דולר. בישראל, פעילה טריומף מזה 38 שנים ונחשבת לחברה מובילה בתחום ההלבשה התחתונה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה