יפעת בקרת פרסום: הסלולר חזר להוביל בפרסום
"דומה שמאז ההתנתקות לא נצבעה הארץ בכתום עז כל כך. אם אפריל היה החודש של רשתות השיווק (פסח), מאי היה חודש סלולרי מובהק". כך אומרים בחברת יפעת בקרת פרסום המפרסמת את דרוג המובילים בענף הפרסום בחודש שעבר.
קטגוריית הסלולר המובילה החודש את הטבלה עם הוצאה ריאלית של כ-4.3 מליון דולר, נצבעת כתום עם השקעה גדולה בפרסום של פרטנר (המפרסם והמותג המוביל החודש), כשני מליון דולר במחירים ריאלים. פלאפון משקיעה החודש בפרסום 1.2 מליון דולר עם מבצע חלוקת מכשירים במתנה באמצעות באומן בר ריבנאי וקמפיין אמוציונלי לקהל הגברי לפלאפון "יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר" באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי.
סלקום מפרסמת החודש את ההופעה החיה של ריטה באמצעות גיתם BBDO ובכך מצטרפת לפרטנר ולפלאפון העובדות כל אחת עם שני משרדי פרסום במגזר הכללי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "המונדיאל נותן את אותותיו גם בקטגוריית רשתות החשמל, המפרסמת בווליום רב מסכי פלזמה ומסכי LCD. הקטגוריה ממוקמת במקום החמישי בטבלת תתי הענפים עם השקעה ריאלית של כ-1.7 מליון דולר".
המפרסמת המובילה בקטגוריה היא א.ל.מ - עם יריד פלסמות ו-LCD בגני התערוכה באמצעות רגב קוויצקי. במקום השני בקטגוריה ממוקמת ביג בוקס המשיקה LCD של טושיבה בגודל 47 אינץ'.
תת ענף הצגות/מופעים מתמקם השבוע במקום התשיעי בטבלה עם פרסום לרוג'ר ווטרס ולמופע של הזמר סטינג.
הכתומים מובילים במפרסמים
את טבלת המפרסמים מובילה החודש פרטנר/אורנג' עם היקפי פרסום גדולים. פרטנר שבחודש שעבר התמקמה במקום החמישה עשר בלבד בטבלה, יוצאת החודש בקמפיינים פרסומיים משמרי לקוחות ותדמיתיים: אורנג' DAY באמצעות ראובני פרידן וההופעה החיה של BLACK EDPEAS באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
החודש הוא גם החודש של פרוקטר אנד גמבל המתמקם במקום השני בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום דומה לזו של פרטנר. פרוקטר מפרסמת בעיקר את ג'ילט M3 POWER עם חגיגת מתנות וכדורגל באמצעות פוגל OGILVY המתמקם החודש במקום השביעי המכובד בטבלת משרדי הפרסום, את אריאל פלטיניום בהצגת מלבישת הקאמרי באמצעות באומן בר ריבנאי ווולה SAFIRA צבע לשיער באמצעות גלר נסיס.