אבי ביטר, ציפי שביט שגיא ביטבוקס ועדי ביטי לביט ודומינוס
צילום: תמוז רחמן

עלות הפרסומת החדשה של דומינו'ס פיצה ו-bit: חצי מיליון שקל

ציפי שביט, אבי ביטר, עדי ביטי ושגיא ביטבוקס הם ארבעת הטאלנטים של "משפחת ביט" בקמפיין משותף לאפליקציית התשלומים של בנק הפועלים ודומינו'ס פיצה
אייס | (9)

בנק הפועלים ודומינו'ס פיצה השיקו קמפיין חדש בכיכובם של ציפי שביט, אבי ביטר, עדי ביטי ושגיא ביטבוקס בהפקת משרד הפרסום HapPpy. במסגרת הקמפיין הפכו הכוכבים לחלק מ"משפחת ביט", אליה הם נבחרו בגלל שם משפחתם המכיל את רצף האותיות "ביט". עלות הפרסומת הכוללת עומד על חצי מיליון שקל. 

בליבו של הקמפיין החדש מוצגת ארוחת ערב של "משפחת ביט", כאשר בדומה למכנה המשותף הרופף משהו בין הפרזנטורים, גם התקשורת ביניהם חושפת את השוני בעולמות מהם הם מגיעים.

אפליקציית התשלומים bit מהאפליקציות המתפתחות בישראל, נהנתה עד כה מצמיחה מהירה יחסית וכ-2.8 מיליון הורדות. לאחר שקטפה שורת פרסים וחוללה שינוי בכל הנוגע לתרומות ולזיכויים, bit מגיעה לעולם העסקים עם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המותג דומינו'ס פיצה. מעתה ניתן יהיה לשלם על מוצרי דומינו'ס פיצה באמצעות bit, ללא הזנת פרטי כרטיס אשראי וללא צורך במזומן. 

שיתוף הפעולה מייצר פתרונות גם לדור הצעיר, כך שגם ילדים יוכלו להזמין מאתר דומינו'ס פיצה באמצעות מספר הנייד של אחד ההורים, והורים יוכלו לאשר מרחוק את התשלום.

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים מסר: "זוהי פעם ראשונה שיש שיתוף פעולה עסקי עם רשת גדולה והמטרה הייתה להעביר בפשטות את המסר: מעתה ניתן להזמין פיצה בדומינו'ס בהקלקה פשוטה דרך bit. בנק הפועלים מוביל את מהפיכת התשלומים בישראל ושיתוף פעולה זה מהווה עוד צעד  בדרך לשינוי בהרגלי הצריכה. אנו מודים לכל השותפים בבנק ובדומינו'ס שיצרו את המוצר החדשני, ומבטיחים כי מהפכת התשלומים בבתי עסק באמצעות bit רק בתחילתה".

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדומינו'ס פיצה: "חדשנות היא בבסיס ה-DNA של המותג, השקנו את עולמות הדיגיטל כבר ב-2009 ואנו כל הזמן מחפשים איך להגיע לקהלים השונים. שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים, הינו שלב נוסף בחוויית השירות והדיגיטל שאנו פועלים כל העת להביא ללקוחותינו. הצרכן מחפש כיום חווית קנייה מהירה, פשוטה ובעיקר בטוחה. אנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל להשיק שירות זה ובטוחים ומאמינים כי שיתופי הפעולה דיגיטליים כדוגמת אפליקציית ביט מגדילים את שביעות הרצון והנאמנות בקרב לקוחותינו".   

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    חבריקו 05/12/2019 15:23
    הגב לתגובה זו
    א ל י פ ו ת שאפו
  • 6.
    ברשותכם 04/12/2019 18:22
    הגב לתגובה זו
    ראיתי את הקמפיין החדש ועוד יותר איתי וקראתי את כל ההשתפכויות ההדדיות של כל המעורבים. סליחה שאני רוצה להעיר אתכם מהאשליה שאתם חיים בה, אבל הדבר הזה שמעורר בכם כזו גאווה הוא פשוט לא. לא רעיון, לא בימוי, לא חדש, פשוט לא. שימוש בסלבס שהשם שלהם כולל את המילה ביט ואפילו בצורה מאולצת - ציפי שביט? בריף מולחן? לפי הדברים שאתם כותבים על עצמכם ניתן לחשוב שיצרתם קמפיין שמשנה את העולם, שהמצאתם את just do it הבא, שדרוגה 5 מאויים מכם. תגידו, אתם לא רואים את עצמכם? הבועה שאתם חיים בה כל כך מצומצמת? עלוב, עצוב, מעורר רחמים. עכשיו תענו שאני ממורמר, מסכן, מאדלר, מגיתם, שפיטרתם אותי, שלא קיבלתם אותי, ועוד שטויות. אז לא. פשוט מתבונן ומרחם. ומכל האנשים בעיקר אני מתפלא עליך אסף. זו האיכות הגדולה שאתה שואף להביא לבנק? זה החזון הגדול? זו הרמה הכי גבוהה שאתה והבנק הגדול במדינה יכולים להציג. לדעתי ממש לא. הישרות עצמו אגב אחלה. מתבקש בעידן שבו אנו חיים אבל אחלה. הקמפיין? כבר אמרתי. בהצלחה לכולכם בהמשך הדרך.
  • רפי טל 08/12/2019 23:03
    הגב לתגובה זו
    בHapppy אנחנו מאמינים באטתנטיות ולא להסתרר מאחורי המקלדת. בוא לקפה נדבר על הקמפיין נצלם תמונה יחד
  • 5.
    מביך ברמות קשות (ל"ת)
    ביטר סוויט 04/12/2019 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מותר להגיד שזה מביך? (ל"ת)
    שמוליק 04/12/2019 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מה זו האשפה הזו?! (ל"ת)
    GRI 03/12/2019 21:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בחייאת דינעאק 03/12/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
    רפיטל- איזה טירוף ואיזה בועט ואיזה יצירתיות אל תעליב תמקצוע שלנו. סרטון עם סלזים ששרים. ועוד בהפקה מוזיקלית כל כך בינונית ומייגעת. לפחות תיתן תגובה הוגנת ויבשה כמו הלקוחות שלך, שהתחמקו יפה ודברו על המוצר.
  • רפי טל 08/12/2019 23:04
    הגב לתגובה זו
    יאללה בוא נבין מי ומה... צאו מאחורי המקלדת פחדנים
  • 1.
    איך אדלר או מקאן לא עשו כזה? (ל"ת)
    ורדרדה 03/12/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.