המיזם של אלעד קופרמן ושירה מרגלית: הקימו חברת הפקות
יוצרים תוכן בטכנולוגיות חדשות לרשתות החברתיות? Kuma Studios של יו"רית סלונה ומפיק העל מיועד כנראה עוברכם. "נחבר לטכנולוגיות חדשות ולגופי שידור בינ"ל", מסרו לאייס
הצעד הבא של אלעד קופרמן אחרי 'אנדמול שיין ישראל'. לאייס נודע כי המפיק מקים יחד עם שירה מרגלית חברה חדשה לתוכן והפקות טלוויזיה ווידאו שתיקרא Kuma Studios. החברה תהווה חממת תוכן של יוצרים בתחומי הטלוויזיה והווידאו, שמתבססים על טכנולוגיות חדשות ועושים שימוש בפלטפורמות מדיה חדשות.
Kuma Studios כבר חתמה על מיזם טכנולוגי בשותפות עם קרן ההשקעות First Time ליצירת תוכן חדש. את הקרן מוביל אילן שילוח, בן זוגה של מרגלית.
קופרמן הוא אחד המפיקים הבכירים והמוכרים בישראל, עם רזומה ארוך שכולל את האח הגדול, רמזור שזיכתה אותו בפרס האמי הבינ"ל, קחי אותי שרון, חי ב-LA LA לנד, נבסו וכעת הרמון שהושקה בשבוע שעבר ברשת 13. לפני כשנה פרש מתפקידו באנדמול שיין ישראל, האבולוציה החדשה לחברת קופרמן הפקות אותה הקים ב-2005.
מרגלית היא אשת תקשורת, תוכן וטלוויזיה. בעבר הייתה סמנכ"ל תכניות בזכיינית רשת, ומנכ"לית משרד הפרסום מקאן אריקסון. לפני מספר שנים הקימה את אתר הנשים סלונה והיא משמשת כיו"ר האתר. היא גם מנהלת ועורכת את INTV - כנס הטלוויזיה הבינ"ל השנתי של קשת.
השניים אישרו את הפרטים, ומסרו לאייס: "בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת תוכן בינ"ל ולשוק הפקות מקור שצומח מדי שנה. לצד זאת, חלים שינויים טכנולוגיים שמחייבים הפקות לפורמטים שונים ובשפות שונות. Kuma Studios תהיה בית ליוצרים ויוצרות מוכשרים ולהפקות חדשניות, תוך חיבור לטכנולוגיות חדשות ולגופי שידור בינ"ל".
- 5.שירה 26/02/2018 13:51הגב לתגובה זולא קראתי מילה מילה מילה מהכתבה רק ראיתי תשם שירה מרגלית נכנסתי רק לכתוב עליה שהיא אישה דוחה מגעילה צבועה עלובה מכוערת מבפנים ומבחוץ אישה דוחה !!!!!!!
- 4.אילן קנה לשירה צעצוע חדש (ל"ת)אבי 04/02/2018 16:40הגב לתגובה זו
- 3.שירה 04/02/2018 14:47הגב לתגובה זומה בעצם ההשכלה שלה? מה מניע את האישה הזאת? הרי את יכולה לשבת בבית ולספור את הכסף. מה את מנסה להוכיח? ולמה את עדין מרגישה צורך להוכיח תעצרי רגע ותחשבי? מייצרת מקומות כמו סלונה שבעיקר נותנים פרנסה לעצמך
- 2.דודו טופז. על מה ולמה (ל"ת)בת 04/02/2018 14:08הגב לתגובה זו
- 1.מאוכזבת 04/02/2018 13:57הגב לתגובה זואחרי שעבדה על מותגים עם בלוף סלונה היא הולכת לעשות את זה ברחבי העולם?

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.