אלעד קופרמן שירה מרגלית Kuma Studios
צילום: רונן אקרמן, יונתן בלום
פרסום ראשון

המיזם של אלעד קופרמן ושירה מרגלית: הקימו חברת הפקות

יוצרים תוכן בטכנולוגיות חדשות לרשתות החברתיות? Kuma Studios של יו"רית סלונה ומפיק העל מיועד כנראה עוברכם. "נחבר לטכנולוגיות חדשות ולגופי שידור בינ"ל", מסרו לאייס

אלכסנדר כץ | (5)

הצעד הבא של אלעד קופרמן אחרי 'אנדמול שיין ישראל'. לאייס נודע כי המפיק מקים יחד עם שירה מרגלית חברה חדשה לתוכן והפקות טלוויזיה ווידאו שתיקרא Kuma Studios. החברה תהווה חממת תוכן של יוצרים בתחומי הטלוויזיה והווידאו, שמתבססים על טכנולוגיות חדשות ועושים שימוש בפלטפורמות מדיה חדשות.

 

Kuma Studios כבר חתמה על מיזם טכנולוגי בשותפות עם קרן ההשקעות First Time ליצירת תוכן חדש. את הקרן מוביל אילן שילוח, בן זוגה של מרגלית.

 

קופרמן הוא אחד המפיקים הבכירים והמוכרים בישראל, עם רזומה ארוך שכולל את האח הגדול, רמזור שזיכתה אותו בפרס האמי הבינ"ל, קחי אותי שרון, חי ב-LA LA לנד, נבסו וכעת הרמון שהושקה בשבוע שעבר ברשת 13. לפני כשנה פרש מתפקידו באנדמול שיין ישראל, האבולוציה החדשה לחברת קופרמן הפקות אותה הקים ב-2005.

 

מרגלית היא אשת תקשורת, תוכן וטלוויזיה. בעבר הייתה סמנכ"ל תכניות בזכיינית רשת, ומנכ"לית משרד הפרסום מקאן אריקסון. לפני מספר שנים הקימה את אתר הנשים סלונה והיא משמשת כיו"ר האתר. היא גם מנהלת ועורכת את INTV - כנס הטלוויזיה הבינ"ל השנתי של קשת.

 

השניים אישרו את הפרטים, ומסרו לאייס: "בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת תוכן בינ"ל ולשוק הפקות מקור שצומח מדי שנה. לצד זאת, חלים שינויים טכנולוגיים שמחייבים הפקות לפורמטים שונים ובשפות שונות. Kuma Studios תהיה בית ליוצרים ויוצרות מוכשרים ולהפקות חדשניות, תוך חיבור לטכנולוגיות חדשות ולגופי שידור בינ"ל".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שירה 26/02/2018 13:51
    הגב לתגובה זו
    לא קראתי מילה מילה מילה מהכתבה רק ראיתי תשם שירה מרגלית נכנסתי רק לכתוב עליה שהיא אישה דוחה מגעילה צבועה עלובה מכוערת מבפנים ומבחוץ אישה דוחה !!!!!!!
  • 4.
    אילן קנה לשירה צעצוע חדש (ל"ת)
    אבי 04/02/2018 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שירה 04/02/2018 14:47
    הגב לתגובה זו
    מה בעצם ההשכלה שלה? מה מניע את האישה הזאת? הרי את יכולה לשבת בבית ולספור את הכסף. מה את מנסה להוכיח? ולמה את עדין מרגישה צורך להוכיח תעצרי רגע ותחשבי? מייצרת מקומות כמו סלונה שבעיקר נותנים פרנסה לעצמך
  • 2.
    דודו טופז. על מה ולמה (ל"ת)
    בת 04/02/2018 14:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מאוכזבת 04/02/2018 13:57
    הגב לתגובה זו
    אחרי שעבדה על מותגים עם בלוף סלונה היא הולכת לעשות את זה ברחבי העולם?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״