קצת נחת לנתניהו: הברנז'ה לא ממש מחבקת את יגאל סרנה
אמנון לוי - ערוץ 10אפשר לסכם את הטיעון של עורכי דינו של יגאל סרנה על השוני בסטנדרטים המקצועיים בין כתיבה בעיתון לכתיבה בפייסבוק בשתי מילים - קשקוש בלבוש
— Barak Ravid (@BarakRavid) 15 במרץ 2017
אליק מרגליתיותר מהשמפניה של מילצן, יותר המלונות של פרקר, יגאל סרנה הוא המתנה הגדולה ביותר שקיבל ביבי. יכול להיות שנוני באמת מקיים הבטחתו לעזור לביבי?
— אמנון לוי (@amnon_levy) 15 במרץ 2017
איתי רום - הארץ יפעת ארליך - ידיעות אחרונות יואב יצחק - NEWS1 דן מרגלית - ישראל היום, ערב חדשאבן שהשליך סרנה טיפש אחד אלף עיתונאים אמינים אחרים לא יצליחו להוציא
— אליק מרגלית (@elikmargalit) 14 במרץ 2017
רונן צור - יועץ תקשורתהמשפט תם. נראה לי שסרנה במצב קשה.
— דן מרגלית (@Danmargalit) 14 במרץ 2017
- מחירי הדירות בת"א בצניחה - על ההמשך ועל הפיל שבחדר
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקרה של סרנה התקשורת צריכה לעמוד לצד נתניהו, כדי להגן על עצמה.
— ronen tzur (@RonenRt) 14 במרץ 2017
- 1.אריאלה שדרות 18/03/2017 19:20הגב לתגובה זודן מרגלית אמר ''סרנה במצב קשה'', נוייבך אמרה '' נאכל הרבה קש'' ועוד אמירות מהסוג.. להזכירכם שנים לפני משפט קצב ''הנשיא האנס'' כ ו ל ם ידעו על מעשיו של קצב החל לפוליטיקאים וכלה העיתונאים, אבל אני לא בונה על הפוליטיקאים, כי הוא בשר מבשרם וכל פסיקה של בית משפט תהווה תקדים לגביהם. ומה איתכם העיתונאים, במה שונה מצבו של סרנה מכל אחד מכם? הרי ביבי ''טורף על'' משסה בכם חצי מהעם, כבר יותר מידי זמן. מה אתם יודעים ולא אומרים? מה פורסם וכבר ידעתם עליו ? ומה עם הגדרת התפקיד שלכם - כלב השמירה של הדמוקרטיה מהי עמדתכם לגבי הגדרה זו ועד כמה אתם מתנהלים בצילה ביום יום? אם אתם יודעים בוחרים לשתוק או חמור מזה, לנטוש את סרנה, הרי שא ת ם משרתים את ביבי .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
