"שכנים כלבבכם" - לא אברג'יל המזרחי: צפו ב'אשכנזים המתנשאים' בפרסומת של חברת 'באמונה'
כן היא קיימת אפילו היוםההיגיון האישי והרגש מנסים לדחוק אותה הרחק מעמקי הנשמה והתודעה, אבל היא כאן והיא ממשיכה בגאון במלא עוזה ובמדיה המיינסטרימית. ולא משנה באיזה שם תבחרו, הבנייה או הסללההיא קיימת והיא פוגעת (ואתם לא מבינים עד כמה שהיא פוגעת)חלאסקרדיט ל Elyashiv Raichner על ההצפה של הסרטון והביקורת שמתח עליו:שימו לב איך חברת באמונה מנסה לשווק לנו את השכונה הדתית החדשה בקריית גת: אם לא תגורו בשכונה עם "שכנים כלבבכם" (ביטוי של הקריין בסוף הסרטון), עלולים לפלוש אליכם באמצע הדלקת נרות חנוכה שני שכנים מזרחים (אברג'יל ועוד אחד), שלא יודעים מה זו חנוכייה וחושבים שמדובר במנגל. שני השכנים המזרחים, העילגים והבורים, ימנגלו לכם מרשמלו על נרות החנוכייה, ואתם תאלצו לפנטז בינתיים על "שכנים כלבבכם", שהם, לפי הסרטון, שכנים דוסים אשכנזים שיודעים לשיר 'מעוז צור'.זה מתחיל בניסיון לברוח מהשתייכות לעיר קריית גת (פרסומות שלא מוזכר בהן שם העיר), ונגמר בסרטון גזעני ומתנשא. לא יודע מי מייצר סרטון כזה, אבל הוא בטוח לא "שכן כלבבי".
Posted by Shlomi Lev-chaim on Monday, November 30, 2015
- 5.דד 11/12/2015 14:52הגב לתגובה זוזה גזענות לשמה כאלו המזרחיים לא יודעים מה זה נרות חנוכה תתבישו אם היו מזרחיים שמים גפילטפיש הדג הזז הזה כל האשכנזים היו עושים חרם על הקבלן היה הרבה רעש לקחת לקבלן את התואר שלו וגם לאמונה שיפסיקו עם זה ולפרק את כל תוכנית הבניה
- 4.ראול 01/12/2015 10:27הגב לתגובה זוהם דיי אהבלים ויצא להם עקום ובכלל כל הקבלנים בישראל כבר לא אשכנזים כי אף אחד לא קנה מהם דירה
- 3.הבית היהודי או בית הבבונים היהודי. כיפות=גזענות. (ל"ת)==================== 01/12/2015 07:06הגב לתגובה זו
- 2.יהודה 30/11/2015 17:08הגב לתגובה זומי משרד הפרסום, אם יש כזה, שהפיק את הסרט הגזעני הזה, שלני ריפנשטאל או איך שלא קוראים לה, הייתה שמחה להיות חתומה עליו.
- 1.כל כך נמוך... 30/11/2015 15:21הגב לתגובה זוהאומנם?

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
