ממשיך להתחזק הקשר בין ערוץ 10 לנענע10: דן רון מונה גם למשנה למנכ"ל
מספר חודשים לאחר שרון לאודר השלים את רכישת מלוא הבעלות על נענע10 מידי השותפים בזמנו 'סלקום', הולך ומתהדק הקשר בין האתר לערוץ 10. יו ר נענע10, מיכל גרייבסקי, מינתה את דן רון למשנה למנכ"ל נענע 10 נוסף על תפקידו בערוץ 10 - סמנכ"ל המכירות, השת"פ והסלולר.
מאז השלמת העסקה, מונתה גרייבסקי ליו"ר האתר במקביל לתפקידה כיו"ר ועדת הכספים של ערוץ 10, ובסוף 2012 מונה יריב ג'יבלי למנכ"ל נענע10 במקומו של גיא אליאב שהתפטר מתפקידו.
במסגרת תפקידו החדש, יהיה רון (45) אמון על הסחר והמכירות של נענע10. רון הוא חבר בהנהלת ערוץ 10. הוא אחראי על הניהול הכולל של אגף הסחר של הערוץ, הכנסות החברה וניהול הסכמי הסחר עם חברות רכש המדיה והמפרסמים. הוא בעל תואר ראשון ושני בשיווק ובתקשורת המונים, ומשמש בתפקידו משנת 2007.
לפני הגעתו לערוץ 10, היה רון בין היתר מנכ"ל חברת אל.די.אי וחברת IMH (נציגת MTV ו-CNN בישראל) מקבוצת 'מפל תקשורת', מנכ"ל 'נור מערכות פרסום' וסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת 'תיא תקשורת.
מיכל גרייבסקי מסרה היום כי " דן רון הוא ממנהלי הסחר הטובים והמקצועיים ביותר בתחום התקשורת בישראל, נענע 10 וערוץ 10 עוברים תהליכים עמוקים של התייעלות ואינטגרציה, ומינויו של דן רון הוא חלק מהמהלך".
"השילוב של נענע10 והערוץ הוא יעד שהצבנו לנו לא מכבר, ונכונו לנו התפתחויות מרובות בעתיד", הוסיף יריב גי בלי. "שילובו של רון יחזק את הקשר שלנו עם הערוץ והמפרסמים כאחד, ואני מברך אותו על הצטרפותו לצוות ההנהלה".
דן רון אמר היום: "בישראל, בדומה לעולם, אנו מזהים מגמה גוברת של צריכת מדיה בטאבלטים ובסמרטפונים וזאת במקביל לעלייה מתמדת בזמן הצפייה בטלוויזיה. במציאות זו מתבקש שערוץ 10 ונענע10 יספקו פתרונות משולבים למפרסמים באמצעות מגוון פלטפורמות לשיווק ופרסום אפקטיבי".
- 3.עובד אתר 23/03/2013 18:11הגב לתגובה זוהדריקטוריון וההנהלה הגרועים בתולדות הפורטלים הישראלים. כמו לתת לשרברב לנהל בית חולים.
- 2.עובד ערוץ 22/03/2013 10:37הגב לתגובה זוועכשיו את הערוץ, המטרה עכשיו היא להעביר הכנסות שאין לערוץ לנענע10 כדי שהיא לא תתחנן מלאודר לכסף.
- 1.אלעד 21/03/2013 23:45הגב לתגובה זואיש ישר והגון דן רון, לא ברור למה הוא צריך את כל הכאב ראש הזה.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.- רגע לפני הסופ"ש: הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מראיינים פליטים, חושבים על המשפחה: כתבי המלחמה באוקראינה מדברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7