קמפיין 'הירוקים' יתחיל בימים הקרובים; ירון מיכאלי מצטרף למערך התקשורת
ירון מיכאלי מצטרף למערך התקשורת של מפלגת 'הירוקים' המתמודדת בבחירות לכנסת ה-19. הקמפיין מנוהל על ידי צביקה גוטליב מ-G-Advanced.
מיכאלי, עיתונאי בעברו, הוא יועץ תקשורת עצמאי שטיפל ומטפל גם במספר מועמדים לרשויות המקומיות, בייעוץ לוועדי עובדים ועוד. בקמפיין ישמש בעיקר כיועצו של ראש הרשימה עו"ד עמיר מלצר.
מטעם G-Group ירכז את הפעילות גוטליב, דובר משרד התרבות והספורט לשעבר, עיתונאי בגל"צ ובעיתון 'הארץ', וכיום מנהל יחד עם גילי כהן את זרוע G-Adavanced של G-Group.
'הירוקים' נוסדה ב-1997 בעקבות אסון גשר המכבייה במטרה לטפל בסוגיות סביבתיות ובריאותיות בישראל. פעמיים בעבר הייתה על סף מעבר של אחוז החסימה וכניסה לכנסת. בבחירות המוניציפאליות האחרונות ב-2009 נבחרו נציגים של 'הירוקים' ב-22 מועצות ועיריות ברחבי הארץ והמפלגה מיוצגת גם בתל אביב, בראשה עומד סגן ראש העירייה פאר ויסנר, שניסה את כוחו כמה פעמים בריצה מטעם הרשימה לכנסת.
את רשימת 'הירוקים' מובילים 2 פעילי סביבה ותיקים, עו"ד מלצר ממטולה ודרור עזרא מהרצליה. במקום השלישי ברשימה נמצא המשנה לראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך.
בימים הקרובים יחל קמפיין המפלגה, שיתמקד בתקשורת ובדיגיטל, מתוך כוונה להימנע מייצור פסולת נייר ומפגיעה באיכות הסביבה, כתוצאה מהדפסת חומרי תעמולה.
- 6.ירון מיכאלי, אחד הטובים שיש (ל"ת)יואב 30/12/2012 14:50הגב לתגובה זו
- 5.עמיר מלצר??? שאלוהים ישמור. לברוח!!!!!!!!! (ל"ת)אחד שמכיר מקרובבבב 26/12/2012 00:31הגב לתגובה זו
- 4.דניאל 19/12/2012 09:08הגב לתגובה זולר רק שהוא לא ירוק אלא הוא שחור!!!
- מי זה לירון פוליצר?! (ל"ת)יוסי 19/12/2012 12:34הגב לתגובה זו
- 3.דנה 18/12/2012 12:12הגב לתגובה זוהם מסודרים לכל החיים..
- 2.עמיר מלצר? מי שמכיר יודע שאסור להתקרב.... (ל"ת)ירוק שחור 17/12/2012 18:13הגב לתגובה זו
- 1.הדוקטור 17/12/2012 15:48הגב לתגובה זואין ספק שצירופו של ירון מיכאלי לקמפיין הירוקים, עיהפוך את עמי מלצר לשם מוכר בכל בית בישראל. סיכוייו של מלצר להפוך לח"כ מן המניין שודרגו פלאים
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.- רגע לפני הסופ"ש: הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מראיינים פליטים, חושבים על המשפחה: כתבי המלחמה באוקראינה מדברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7