מיכל גור כגן מגדל; קרדיט: ניקולה וסטהפל)מיכל גור כגן מגדל; קרדיט: ניקולה וסטהפל)

עד 300 מ' שקל: מגדל זכתה במכרז ביטוח הנסיעות של מכבי

מגדל תוכל להציע ביטוח נסיעות לחברי קופ"ח מכבי ב-5 השנים הבאות, עם אופציה להארכה, בהיקף של כ-50 מיליון שקל בשנה

רוי שיינמן |

מגדל ביטוח ופיננסים מגדל ביטוח 3.26%   נבחרה כזוכה במכרז ביטוחי הנסיעות לחו"ל של מכבי שירותי בריאות. במסגרת זו, תוכל מגדל להציע ביטוח נסיעות לחו"ל לכ-2.7 מיליון חברי מכבי בהיקף מוערך בסכום של למעלה מ-50 מיליון שקל בשנה. תוקף ההסכם הינו ל-5 שנים עם אופציה להארכות נוספות.


במסגרת הצעת הערך של מגדל למבוטחי מכבי, יהיה באפשרותם ליהנות מפוליסת נסיעות לחו"ל במחירים ותנאים אטרקטיביים. יישום ההסכם החדש יחל בחודשים הקרובים.


"אנו נרגשים על שיתוף הפעולה החדש עם מכבי שירותי בריאות ומודים על האמון והבחירה בנו להציע ביטוחי נסיעות לחו"ל לחברי מכבי", מסרה מיכל גור-כגן, מנהלת חטיבת חא"ט ובריאות במגדל ביטוח ופיננסים. "ההסכם מהווה נדבך נוסף בצמיחתה של מגדל בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל, בו אנו מעמיקים את פעילותנו, תוך העשרה משמעותית של הצעת הערך שלנו למבוטחים, הן ברמת השירותים והן בהיבט של נוחות התפעול".

מיכל גור-כגן, מנהלת חטיבת חא"ט ובריאות במגדל ביטוח ופיננסים; קרדיט: ניקולה וסטהפל


"אני מבקש לברך על שיתוף הפעולה עם מגדל בכל הקשור לביטוח הנסיעות לחו"ל של חברות וחברי מכבי", מסר המשנה למנכ"ל וראש חטיבת התפעול במכבי שירותי בריאות, יגאל וידאל. "אנו נמשיך ונספק לכ-2.7 מיליון חברי מכבי מדן ועד אילת את השירותים הרפואיים המקצועיים והטובים ביותר, ולצדם גם שירותים נוספים, כמו גם ביטוח נסיעות לחו"ל לחברי מכבי, באמצעות חברת מגדל, בכדי להעניק עבורם את החוויה הנעימה, הבטוחה והרגועה ביותר גם מחוץ לגבולות המדינה".

יגאל וידאל, משנה למנכ"ל וראש חטיבת התפעול במכבי שירותי בריאות; קרדיט: עופר חג'יוב


ברבעון השלישי רשמה מגדל מעבר לרווח כולל של כ-285 מיליון שקל, בין היתר הודות לשיפור ברווח החיתומי שקפץ ב-37% ועמד על  כ-219 מיליון שקל, לעומת כ-160 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הפרמיות ברוטו ודמי הגמולים עמדו ברבעון השלישי על כ-7.7 מיליארד שקל, גידול של כ-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מניית מגדל זינקה ב-76% בשנה האחרונה לשווי של 7.77 מיליארד שקל.

קיראו עוד ב"ביטוח"
מניית מגדל בשנה האחרונה 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רטיבות בתקרה נזילה (רשתות)רטיבות בתקרה נזילה (רשתות)

27 אינסטלטורים כדי לתקן נזילה; ככה חברות הביטוח טרטרו את בעל הדירה

בית המשפט בהרצליה קבע: שירביט ונץ התרשלו בטיפול בנזק - "הותירו את התובע בן ערובה למחלוקות ביניהן"



רן קידר |


פסק דין תקדימי שניתן בבית משפט השלום בהרצליה חושף את הכשלים החמורים בטיפול של חברות הביטוח בנזקי מים. השופטת הבכירה הדסה אסיף קבעה כי חברת הביטוח שירביט וחברת ניהול התביעות נץ התרשלו בטיפול בנזילה בביתו של אהרון אזון, וחייבה אותן לפצותו בסכום כולל של למעלה מ-100 אלף שקל.

המקרה המדובר החל באפריל 2019, כאשר אזון הבחין בהתנפחות של קיר בחדר המזווה וסימני טפטוף מים. מה שהיה אמור להיות תיקון פשוט הפך למסע ייסורים של חמישה חודשים, במהלכם ביקרו בעלי מקצוע שונים בביתו לא פחות מ-27 פעמים, כאשר כל ביקור נמשך כשלוש שעות.

"אתר בנייה במקום בית" - התובע מתאר חודשים של טרטור

בפסק הדין מצטטת השופטת אסיף את עדותו של התובע, שתיאר כיצד "כל ביקור של בעל מקצוע פגע בשגרת המשפחה, וגרם לו לעגמת נפש ואף לאובדן שעות עבודה לא מועטות". התובע כינה את תנאי המגורים בתקופה זו כ"אתר בנייה", ותיאר את "הצורך בריקון דליי מים שנצברו במזווה במשך תקופה ממושכת, השבתת חדר האמבטיה ששירת 4 נפשות לרבות תינוקת ואשר כלל את האמבטיה היחידה בבית".

הנתון המדהים ביותר עולה מהפער הזמנים: בעוד הקריאה הראשונה לטיפול בנזילה נעשתה ב-15 באפריל 2019, רק ב-1 באוגוסט - כשלושה וחצי חודשים לאחר מכן - הוזמנה לראשונה חברת מדיטסט, המתמחה באיתור נזילות. השופטת קבעה כי "פער זמנים משמעותי זה מעיד על טיפול רשלני ומתמשך מצד הנתבעות".

אחת הטענות המרכזיות של חברת נץ הייתה שהיא שימשה רק כמתאמת בין השרברבים לבין המבוטח. אולם השופטת דחתה טענה זו נחרצות, תוך שהיא מצטטת מההסכם בין שירביט לנץ: "חברת הניהול מתחייבת שהשירותים שיינתנו על ידה לפי הסכם זה ונספחיו יהיו מהירים, יעילים ואדיבים, באיכות וברמה מקצועית גבוהה".

רטיבות בתקרה נזילה (רשתות)רטיבות בתקרה נזילה (רשתות)

27 אינסטלטורים כדי לתקן נזילה; ככה חברות הביטוח טרטרו את בעל הדירה

בית המשפט בהרצליה קבע: שירביט ונץ התרשלו בטיפול בנזק - "הותירו את התובע בן ערובה למחלוקות ביניהן"



רן קידר |


פסק דין תקדימי שניתן בבית משפט השלום בהרצליה חושף את הכשלים החמורים בטיפול של חברות הביטוח בנזקי מים. השופטת הבכירה הדסה אסיף קבעה כי חברת הביטוח שירביט וחברת ניהול התביעות נץ התרשלו בטיפול בנזילה בביתו של אהרון אזון, וחייבה אותן לפצותו בסכום כולל של למעלה מ-100 אלף שקל.

המקרה המדובר החל באפריל 2019, כאשר אזון הבחין בהתנפחות של קיר בחדר המזווה וסימני טפטוף מים. מה שהיה אמור להיות תיקון פשוט הפך למסע ייסורים של חמישה חודשים, במהלכם ביקרו בעלי מקצוע שונים בביתו לא פחות מ-27 פעמים, כאשר כל ביקור נמשך כשלוש שעות.

"אתר בנייה במקום בית" - התובע מתאר חודשים של טרטור

בפסק הדין מצטטת השופטת אסיף את עדותו של התובע, שתיאר כיצד "כל ביקור של בעל מקצוע פגע בשגרת המשפחה, וגרם לו לעגמת נפש ואף לאובדן שעות עבודה לא מועטות". התובע כינה את תנאי המגורים בתקופה זו כ"אתר בנייה", ותיאר את "הצורך בריקון דליי מים שנצברו במזווה במשך תקופה ממושכת, השבתת חדר האמבטיה ששירת 4 נפשות לרבות תינוקת ואשר כלל את האמבטיה היחידה בבית".

הנתון המדהים ביותר עולה מהפער הזמנים: בעוד הקריאה הראשונה לטיפול בנזילה נעשתה ב-15 באפריל 2019, רק ב-1 באוגוסט - כשלושה וחצי חודשים לאחר מכן - הוזמנה לראשונה חברת מדיטסט, המתמחה באיתור נזילות. השופטת קבעה כי "פער זמנים משמעותי זה מעיד על טיפול רשלני ומתמשך מצד הנתבעות".

אחת הטענות המרכזיות של חברת נץ הייתה שהיא שימשה רק כמתאמת בין השרברבים לבין המבוטח. אולם השופטת דחתה טענה זו נחרצות, תוך שהיא מצטטת מההסכם בין שירביט לנץ: "חברת הניהול מתחייבת שהשירותים שיינתנו על ידה לפי הסכם זה ונספחיו יהיו מהירים, יעילים ואדיבים, באיכות וברמה מקצועית גבוהה".