יועץ התקשורת רונן הלל פותח משרד יחסי ציבור
יועץ התקשורת רונן הלל פותח משרד יחסי ציבור חדש בשם "רונן הלל תקשורת".
לרונן, (36), ניסיון עשיר בטיפול בחברות, תאגידים ישראלים ובינלאומיים ורשתות קמעונאיות ומשרדו החדש מתמחה בתחומי השיווק, פרסום, צרכנות, טכנולוגיה, הייטק, תיירות, מזון ונדל"ן.
בשנים האחרונות כיהן הלל כשותף ומנהל תחום השיווק במשרד יחסי הציבור "יפה אפרתי" וטיפל בלקוחות אסטרטגיים כגון יוניליוור ישראל, קוקה-קולה, פריגת, טרה, בייגל בייגל, מבשלות בירה ישראל, דלתה דיגיטל, אפסון, איגוד חברות הפרסום, הבצפר, מעברות, ביופט ועוד. בנוסף, תמך הלל בפעילות השיווקית של לקוחות מחלקת האופנה והיה שותף למהלכים תקשורתיים מרכזיים.
רונן הלל: "בתקופה האחרונה חלים שינויים דרמטיים במפת התקשורת בארץ ובעולם. העיתונים משתנים ומתחדשים, שערי האינטרנט פורחים, ערוצי הטלוויזיה מתפתחים, מדיות חדשות הצטרפו וכל אלה משתלבים עם דור חדש וצעיר של מנהלים, עורכים, עיתונאים ויועצי תקשורת שמצטרפים לתעשייה. אני משוכנע, שעם הניסיון שצברתי, המקצועיות, איכות הניהול, רמת השירות, היחס האישי, התעוזה והרצון העז להצליח, אוכל להעניק ללקוחותיי חבילה שלמה של שירותים שיעניקו מענה מקצועי וישתלבו באסטרטגיה השיווקית-תקשורתית".
להלל קשרים ענפים עם התקשורת וב-17 השנים האחרונות מילא מגוון תפקידים כעיתונאי, דובר וכתקציבאי בכיר ומנהל.