איש השיווק של אוקטובר: עדי כהן מסלקום

איגוד המפרסמים בחר בעדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, כאיש השיווק של החודש, על הובלת מהלך "משהו קטן וטוב"
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בחר בעדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2007.

כהן זכה בתואר בשל הובלת מהלך "משהו קטן וטוב" שהחל בחורף שעבר ובקיץ האחרון, במסגרתו במשך מספר שבועות חילקה סלקום ללקוחותיה הטבות שונות ברכישה ברשתות קמעונאיות מובילות וכן הודעות SMS חינם ועוד.

על פי חישובי סלקום הגיע שווי ההטבה הפוטנציאלי לכל לקוח לכ-600 שקל. להערכתו של עדי כהן, השווי הכולל של מימוש ההטבות הגיע לכ-75 מיליון שקל וכחצי מיליון לקוחות סלקום מימשו לפחות הטבה אחת.

לדברי כהן: "מדובר במהלך של טיפוח ושימור לקוחות כחלק מבניית מערכת יחסים בין החברה ללקוחות. המבצע נחשב להצלחה אדירה, למרות שקשה למדוד מבצע כזה בצורה כמותית כיוון שמדובר במבצע תדמיתי, הקשור לזהות המותג ולמערכת היחסים עם הלקוח. רק אם תהיה עקבי, ותמשיך להתנהג באותה דרך, תוכל לקטוף את הדיבידנדים בטווח הארוך. אני מאמין שמערכת היחסים של סלקום עם לקוחותיה היא שמבדלת אותה לעומת יריבותיה".

עדי כהן, 42, נשוי + 4 בנים, בעל תואר ראשון ותואר שני במנהל עסקים (התמחות במימון ושיווק) מהאוניברסיטה העברית. כהן ממלא את תפקיד סמנכ"ל השיווק של סלקום מזה שנה ושמונה חודשים. לפני כן שימש כמנהל השיווק של שופרסל, ועוד לפני כן כמנהל השיווק של אורנג' כחלק ממנהלת ההקמה. "הייתה לי הזכות להיות שותף לשלושה מהלכים גדולים: ההשקה של אורנג', מהלך המיתוג מחדש של שופרסל, והשינוי הגדול שנעשה בסלקום בשנתיים האחרונות בעקבות העברת הבעלות", ציין כהן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה