אסם יוצאת בפעילות לחיזוק המותג במבה

הפעילות באתר הבית של החטיף הפופולארי עולה בהשקעה של חצי מיליון שקל באמצעות אידיאולוג'יק
אפרת אדיר |

חברת "אסם" מציגה פעילות שיווקית ייחודית לחיזוק מותג הבמבה באתר הבית של החטיף: משחק "קווסט" בשלבים באמצעות חברת "אידיאולוג'יק". היקף ההשקעה במהלך כחצי מיליון שקל.

במסגרת הפעילות, מוזמנים הגולשים לעזור לתינוק הבמבה ולקחת חלק במסע שלו בעקבות החטיף החטוף - כשהמטרה היא להחזיר לתינוק את הבמבה שלו שנגנבה ממנו על ידי סנאי שובב. בדרך עוברים הגולשים עם התינוק מגוון משימות במיקומים שונים בסביבה המדמה סביבה מציאותית.

מנהלת מותג במבה באסם, חגית שליו מסרה: "אנו פועלים רבות על מנת להדק את הקשר במערכת היחסים העמוקה בין המותג האהוב ודמות תינוק הבמבה שמובילה אותו. מתוך קשר רציף ויומיומי עם הגולשים באתר, ראינו צורך גובר מצידם למעורבות, בהתאם לכך פותחה פעילות ייחודית בהמשכים, המיועדת ליצור פיתוח מיומנויות חשיבה אצל הילדים. פעילות זו מעודדת גלישה משותפת של ההורים עם ילדים בגילאי 6-12, אך יחד עם זאת מאתגרת לכל גיל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה