ועכשיו פלאפל לייב: פריגת יוצאים במהלך חדש עם באומן
רציתם טרנד? קיבלתם. לאחר טבילת האש הראשונה של באומן בר ריבנאי ושטראוס בקמפיין הלייב עבור חומוס אחלה, המהלך הבא כבר בדרך יחד עם פריגת מבית החברה המרכזית למשקאות קלים. מהלך הקיץ של פריגת ייקח את פלאפל הגאון צעד אחד קדימה ויוציא אותו לרחוב לפלאפליות ברחבי הארץ.
תחת אסטרטגיית "בטבע שלנו", פריגת תקיים "פסטיבל בעשרות פלאפליות" כך לדבריהם. את הקמפיין יוביל "הגאון" - שלום מיכאלשווילי תחת הכותרת "פלאפל הולך רק עם ענבים". במסגרת המהלך ייצא מיכאלשווילי בדמותו של 'הגאון' למסע פלאפליות (45 נקודות בין ה-10 ל-14 ביולי) מצפון לדרום. בנקודות עצמן, יתקיימו טקסי הוקרה והערכה לבעלי העסקים והענקת פרס "ענב הזהב" בנוכחות המבקרים ו-'הפמלייה של הגאון'. הביקורים בבתי העסק יועברו בשידור חי בפייסבוק לצד פרסומות בטלוויזיה ופעילות תוכן ברדיו וקד"מ בנקודות המכירה.
משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת: "הקמפיין החדש מתחבר לזיכרונות הנוסטלגיים של כל אחד ואחת מאיתנו, מההנאות הקטנות שבחיים ומהטעם הישראלי המוכר והאהוב. אני מזמין את כולם לבוא לטעום יחד איתנו ולחגוג בשטח".
- 3.תלמדו ממה שעשו קופח כללית בבלינסון (ל"ת)למה הלייב? מה הצורך 05/07/2016 21:00הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 05/07/2016 14:22הגב לתגובה זושוב. כמו באחלה. אין באמת רעיון מאחורי השימוש בלייב. רק להגיד עשינו ראשונים> תנו לנו עוד יח"צ
- לא נכון 05/07/2016 20:49הגב לתגובה זולהיות רלבנטים וראשונים זה עדך חשוב כאשר מותגים מדברים עם הקהל וזה גם לדעת איפה להיות, לא צריך לעשות דרמה מה לייב פשוט להיות שם
- 1.חומוס הולך רק עם ענבים (ל"ת)גיל 05/07/2016 14:10הגב לתגובה זו
- ביפו זה הולך מצוין עם בירה שחורה קרה... (ל"ת)אוחנה 05/07/2016 16:22הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.