על המטוס לקאן: מנצ' זכה במקום הראשון בתחרות הפרסום של JCDecaux
תחרות הפרסום השנתית של חברת שילוט החוצות JCDecaux הגיעה לסיומה עם ההכרזה על הזוכים ב-3 המקומות הראשונים. במקום הראשון ומי שגם זכו ב-2 כרטיסים לפסטיבל קאן לפרסום הם נעמה יוגב ושי גרוס ממשרד הפרסום מנצ' עבור מודעה לחברת אלטמן - לקוח המשרד, בנוסף לחבילת פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80 אלף שקל.
המודעה הזוכה במקום הראשון. מנצ' עבור אלטמן
למקום השני הגיעו רוני אזולאי ויובל צוקרמן ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם מודעה ללקוח המשרד - פריגת. הלקוח זכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50 אלף שקל.
המודעה הזוכה במקום השני. באומן בר ריבנאי עבור פריגת
למקום השלישי הגיעו דרור לביא ואודי עובדיה ממשרד הפרסום ברוקנר יער לוי עם קמפיין עבור מגדל. הלקוח זכה בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37.5 אלף שקל.
המודעה הזוכה במקום השלישי. ברוקנר יער לוי עבור מגדל
- 9.אודי אתה תותח! כל הכבוד (ל"ת)אחת שמכירה 03/06/2016 06:43הגב לתגובה זו
- 8.מבין עניין 01/06/2016 19:42הגב לתגובה זומקום 2 ו3 ברמה נמוכה המקום הראשון ראוי בהחלט. חבל שהקריאטיב בארץ בינוני ביותר
- 7.הפולרסנט מעולה שני האחרים קצת מיושנים (ל"ת)לורה 01/06/2016 09:55הגב לתגובה זו
- 6.ארמדיל 2 31/05/2016 21:12הגב לתגובה זוהם בטח החליטו לרשום - מצד שני "רוב" היום אתם בפלורסנט - כדי לדייק יותר. אבל לטעמי ההסתייגות הזאת מיותרת ומקשה על הקריאה. היו צריכים ללכת על המונח הפחות מדויק אבל יותר זורם בקריאה - מצד שני "כל" היום אתם בפלורסנט
- 5.דנה 31/05/2016 20:14הגב לתגובה זומודעה של פריגת הרבה יותר טובה מזאת שזכתה במקום ראשון
- 4.הקטע עם הפלורסנט גאוני! (ל"ת)שלומי 31/05/2016 18:04הגב לתגובה זו
- 3.פריגת ומגדל טובים יותר מהמודעה במקום הראשון (ל"ת)אחת שהייתה במקום אחר 31/05/2016 15:11הגב לתגובה זו
- 2.אחלה 31/05/2016 14:20הגב לתגובה זוhttps://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjd2onYmITNAhUGVRoKHSz5AGgQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.jcdecaux.co.il%2Fhe%2Fabout_us%2F%25D7%259B%25D7%25AA%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25AA%2F%25D7%2594%25D7%2596%25D7%2595%25D7%259B%25D7%2599%25D7%259D_%25D7%2591%25D7%25AA%25D7%2597%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25AA_jcdecaux_awards&bvm=bv.123325700,d.ZGg&psig=AFQjCNFNg_KyuD1y182wScU96UOQU1NtxQ&ust=1464779952025974 https://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwigku7zmITNAhVILhoKHStmDZAQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fmizbala.com%2Fawards%2F46695&bvm=bv.123325700,d.ZGg&psig=AFQjCNGnceOLVSceeq1tcF5_npuT2q7WGQ&ust=1464780009399070
- 1.פריגת אדיר! (ל"ת)אחד שהיה שם 31/05/2016 13:26הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
