פורד קוגה
צילום: יח"צ
TV

פורד משיקה את הקוגה עם מבחן טעימה הזוי: צפו באיש שאוכל את הריפוד, השמשה והמנוע

כדי להוכיח לקהל שהפורד קוגה "עשויה מחומרים איכותיים" אריק לקלייר, האיש שאוכל הכל, אריק לקלייר, הגיע לישראל ואכל את הפורד החדשה, פשוטו כמשמעו
משה בנימין | (1)
מותג הרכב פורד משיק בישראל את הקוגה - דגם המיני ואן החדש של החברה באחת הדרכים ההזויות ביותר אי פעם. החברה עלתה היום בקנפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי תחת הכותרת של "מבחן הטעימה הראשון בעולם לרכב" ובדיוק כמו שזה נשמע - בפרסומת מככב האיש שמוכר בעולם כ"האיש שאוכל הכל", אריק לקלייר, וכן הוא אכל פשוטו כמשמעו את חלקי הרכב. מה הרציונל הקריאייטיבי מאחורי המהלך? אז כמובן, השקה כמו כל השקה צריכה למגנט כמה שיותר זוגות עיניים למסך, כדי לחשוף את הרוכש הפוטנציאלי הבא לעובדת קיומה של הקוגה. הבחירה בקונספט של "לאכול את האוטו" מגיעה מאחד הערכים שאותם פורד - דלק מוטורס - מקדמת בהקשר של הדגם הספציפי הזה: עשויה מחומרים איכותיים.   

עד כמה הפורד קוגה עשוי מחומרים איכותיים? צפו ותבינולפרטים נוספים>> http://bit.ly/Ford_kuga_il

Posted by ‎פורד Ford‎ on Wednesday, April 6, 2016
  קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: ערן ניר צוות קריאיטיב: עידן לוי, אורי חסון, טל אבוגוב, עודד נדיר מנהל קריאיטיב ראשי: ג׳ונתן לאנג סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מפיק: אלון שמואלוף סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל סופרוויזר: אלון גולדמן תקציבאות: אורי בן דרור, חן הלפרן, גיל גרשון תוכן שיווקי: גיל לדרר מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מעיין דר מנהל סושיאל ודיגיטל: עידן קליגרמן סטודיו דיגיטל: תומר גילת, ירון קינן, מיכאל שלי מדיה: לימור דהן, מור ברמן, חן דרורי, אייל קצף, ערן עמית, סער סימס. חברת הפקה: מיאלמה במאי: יורם עבר הדני בית פוסט: פוסט אופיס טראפיק: רונית דואניס לקוח: יוגב וייס, מתן ארד, גל ארבל    

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פצצה של דבר!!!!!!!!1 (ל"ת)
    נדב 07/04/2016 13:37
    הגב לתגובה זו