פורד קוגה
צילום: יח"צ
TV

פורד משיקה את הקוגה עם מבחן טעימה הזוי: צפו באיש שאוכל את הריפוד, השמשה והמנוע

כדי להוכיח לקהל שהפורד קוגה "עשויה מחומרים איכותיים" אריק לקלייר, האיש שאוכל הכל, אריק לקלייר, הגיע לישראל ואכל את הפורד החדשה, פשוטו כמשמעו
משה בנימין | (1)

Posted by ‎פורד Ford‎ on Wednesday, April 6, 2016

  קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: ערן ניר צוות קריאיטיב: עידן לוי, אורי חסון, טל אבוגוב, עודד נדיר מנהל קריאיטיב ראשי: ג׳ונתן לאנג סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מפיק: אלון שמואלוף סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל סופרוויזר: אלון גולדמן תקציבאות: אורי בן דרור, חן הלפרן, גיל גרשון תוכן שיווקי: גיל לדרר מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מעיין דר מנהל סושיאל ודיגיטל: עידן קליגרמן סטודיו דיגיטל: תומר גילת, ירון קינן, מיכאל שלי מדיה: לימור דהן, מור ברמן, חן דרורי, אייל קצף, ערן עמית, סער סימס. חברת הפקה: מיאלמה במאי: יורם עבר הדני בית פוסט: פוסט אופיס טראפיק: רונית דואניס לקוח: יוגב וייס, מתן ארד, גל ארבל    

הטלגרם שלנו - תכנים בלעדיים ויחודיים

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פצצה של דבר!!!!!!!!1 (ל"ת)
    נדב 07/04/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
telegram