אריק רוזנטל
צילום: אסף לב

משרד יחסי הציבור 'רוזנטל תקשורת' יטפל ב-TCS ישראל מקבוצת TATA

TCS היא חברת בת בתאגיד TATA. לאחרונה היא פתחה בישראל מרכז חדשנות שיאתר סטארטאפים וטכנולוגיות מתקדמות עבור לקוחותיה בעולם
כתבי אייס | (1)

משרד יחסי הציבור 'רוזנטל תקשורת' בבעלותו וניהולו של אריק רוזנטל יעניק לחברת TCS ישראל מקבוצת TATA שירותי ייעוץ תקשורתי.

TCS - Tata Consultancy Services היא חברה בת בתאגיד הענק TATA. לחברה המתמחה בשירותי תוכנה ו-IT סניפים ביותר מ-52 מדינות, ושווי שוק המוערך ביותר מ-85 מיליארד דולר. בשנת 2013 עמד מחזור המכירות של TCS על יותר מ-13 מיליארד דולר עם קצב צמיחה שנתי של כ 25%. בין לקוחות TCS בישראל נמנים 'בנק לאומי', 'בנק יהב', 'טבע', 'צים', 'כיל' ועוד.

לאחרונה פתחה TCS מרכז חדשנות בישראל, שתפקידו יהיה לאתר סטארטאפים וטכנולוגיות מתקדמות עבור קבוצת TATA ולקוחות חברת TCS בעולם. בחודש פברואר האחרון זכתה החברה בפרויקט הקמת מערכת הליבה של בנק יהב, פרויקט ראשון מסוגו בישראל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פששש...תקציב דגל ענק. זה צריך לפתוח חדשות 2 (ל"ת)
    דודו 25/08/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.