
מי מתעסק עם קוקה קולה ופפסי? FOX פסלה פרסומת של סודהסטרים לסופרבול
כמדי שנה, מצעד הפרסומות שנדחו לשידור בסופרבול מעניין לא פחות - ואולי אפילו יותר - מאלו שישודרו. בשחזור של השנה שעברה, גם ב-2014 צופי הסופרבול לא יוכלו לצפות בפרסומת של החברה הישראלית המצליחה סודהסטרים, והפעם לצערם, הם יפספסו את סקרלט ג'והנסון שנבחרה לפרזנטורית של המותג.
הסיבה דומה לזאת של השנה שעברה: אזכור ישיר ולא מחמיא למתחרותיה פפסי וקוקה קולה, שלא ברור אם התלונה שלהן בנדון מועילה להם או שדווקא מניעה את גלגלי ה-PR של סודה סטרים.
לדברי סודהסטרים, רשת FOX, המחזיקה בזכויות לשידור השנה של אירוע הספורט הגדול בארה"ב, דורשת מהחברה לערוך החוצה מהפרסומת שורה שבה ג'והנסון אומרת - "מצטערת, פפסי וקוקה קולה".
מאחורי הקלעים של הפרסומת שנפסלה כעת לשידור
- דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים הואשם במידע פנים; העונש - חודשיים מאסר
- סודהסטרים תרכוש מאנלייט חשמל ירוק בכ-180 מיליון שקל ל-15 שנים
פרסומת סודה סטרים 2013
בסופו של יום, ההערכה היא כי הפרסומת של 'סודהסטרים' תעלה בסופו של דבר לאוויר במשדר הסופרבול, וזאת לאחר שתיערך בהתאם להוראות FOX. בארה"ב מדווח כי אלכס בוגוסקי, מבכירי ענף הפרסום האמריקאי לדורותיו ומי שעובד עם סודהסטרים, התייחס להחלטת FOX ואמר כי הוא "מזועזע מכך ש-FOX שומרת על המפרסמים הגדולים שלה על חשבון פגיעה בסביבה ובצרכנים".
כזכור, בוגוסקי "חזר בתשובה" - לאחר שעבד בצמוד למותג קוקה קולה, הפנה לו עורף ובשנים האחרונות גיבש עמדה סביבתית לוחמנית ופועל למען קידום אג'נדה ירוקה.