יקבי בנימינה במיתוג מחדש - בהשקעה של 250 אלף דולר

המהלך המיתוגי שעומלים עליו כשנתיים ביקבי בנימינה יוצא לדרכו. כחלק ממנו יוחלף לוגו היקב ונבחר סלוגן חדש
משה בנימין |

יקבי בנימינה, יוצא בימים אלו בלוגו חדש אשר בא להשלים את תהליך המיתוג אותו עובר היקב בשנתיים האחרונות. הלוגו החדש יוחלף באופן רשמי בראשון בינואר 2008. במסגרת המהלך, יוחלף הלוגו בכל אמצעי הפרסום והשיווק של היקב.

הסלוגן הנבחר להוביל את המהלך : יקבי בנימינה - "אנשים שאוהבים יין". היקב, המייצא כ - 18% מהתוצרת שלו, בחר גם בסלוגן מקביל באנגלית Binyamina - lovers of wine

לדברי אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה: "מהלך מיתוג זה, הינו המשך ישיר למהפך השיווקי העובר על היקב בשנים האחרונות. היקב, עבר שינוי מהותי הכולל השקעות גדולות בייצור, תהליכי פיקוח קפדניים עוד משלב בחירת הכרם ועד לשלב מילוי היין בבקבוקים והתרחבות מערך התפעול המקצועי והשיווקי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה