דיאן שוורץ האח הגדול
צילום: מיכה לובטון

רשת צלחה בהצלחה את הערב: 21.4% להשקת האח הגדול

ההשקה רשמה 21.4% וניצחה את חתונה ממבט ראשון שהסתפקה ב-14%. ואולם ממצאי העבר מלמדים כי בהמשך האח הגדול מאבדת צופים ורושמת עונות מאכזבות
אלכסנדר כץ | (1)

אחרי שהפורמט ספג בשנים האחרונות ירידה חדה בהתעניינות, פרק ההשקה של העונה החדשה של האח הגדול (רשת) הניב 21.4%, נתון נאה ביחס לרייטינג של רשת בעת האחרונה, שיודע לא אחת גם נתונים חד ספרתיים. אתמול ניצחה 'האח' ללא תנאי את חתונה ממבט ראשון (קשת) שהסתפקה ב-14% ורשמה שפל ברייטינג.

 

רק לשם השוואה, השקת העונה הקודמת של האח הגדול ב-10 ביולי 2021 הניבה 22.7% מול 14.5% לכוכב הבא (קשת). עונה לפני כן, פרק ההשקה ב-5 בדצמבר 2020, הניב 20.3%, אך הפסיד לזמר במסכה (קשת) עם 24.1%. ואולם יש לזכור כי היה זה בעת הסגר השלישי, והנתונים באותו ערב היו פנומנאליים – עם רייטינג מצרפי לערוצים המסחריים של כמעט 45%. אמש הרייטינג המצרפי עמד על 35%.

הפיק אתמול בערב בהשקת האח הגדול היה בדקה 21:50 עם 24.4%, במהלך תעודת הזהות של נתנאל רודינצקי. 

ואולם, ממצאי העבר, לפחות בעונות האחרונות, מלמדים כי גם הפתיחה החזקה יחסית לא משפיעה על המשך היחלשותה של העונה, שבסופו של דבר מסתיימת בקול ענות חלושה. לרשת יש הרבה עבודה בעונה הנוכחית שרק החלה, כדי להחיות מחדש שאת הפורמט.

בהמשך הערב, הצינור (רשת) נהנתה מהמקפצה של רשת ורשמה 11.1%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 10.6%. אחרי תקופה ארוכה, רשת מובילה את רצועת הפריים 20-23:15 עם 17% מול 13% של קשת. 

ועוד בלייט נייט: היום שהיה (רשת) קיבלה 6%, חי בלילה (קשת) ניפקה 4.7% ומה הלוז (קשת) עם 3.1%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.5%

העולם הבוקר (רשת) - 1.9%

 

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 5.8%, שש עם - 7.5%, תוכנית חיסכון - 9.1%

רשת: חמש - שרון גל - 5.3%, שש - אמנון לוי - 5.4%, לפני החדשות - 4.5%

 

בזכות הפריים, היה צמוד ברצועת החדשות:

חדשות 12 - חלשה עם 13.4%

חדשות 13 - חזקה (יחסית) עם 9.5%

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קניתי פוקס הירידות בה הזדמנות להצפת ערך (ל"ת)
    קובי 08/06/2022 10:44
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.