רשת צלחה בהצלחה את הערב: 21.4% להשקת האח הגדול
אחרי שהפורמט ספג בשנים האחרונות ירידה חדה בהתעניינות, פרק ההשקה של העונה החדשה של האח הגדול (רשת) הניב 21.4%, נתון נאה ביחס לרייטינג של רשת בעת האחרונה, שיודע לא אחת גם נתונים חד ספרתיים. אתמול ניצחה 'האח' ללא תנאי את חתונה ממבט ראשון (קשת) שהסתפקה ב-14% ורשמה שפל ברייטינג.
רק לשם השוואה, השקת העונה הקודמת של האח הגדול ב-10 ביולי 2021 הניבה 22.7% מול 14.5% לכוכב הבא (קשת). עונה לפני כן, פרק ההשקה ב-5 בדצמבר 2020, הניב 20.3%, אך הפסיד לזמר במסכה (קשת) עם 24.1%. ואולם יש לזכור כי היה זה בעת הסגר השלישי, והנתונים באותו ערב היו פנומנאליים – עם רייטינג מצרפי לערוצים המסחריים של כמעט 45%. אמש הרייטינג המצרפי עמד על 35%.
הפיק אתמול בערב בהשקת האח הגדול היה בדקה 21:50 עם 24.4%, במהלך תעודת הזהות של נתנאל רודינצקי.
ואולם, ממצאי העבר, לפחות בעונות האחרונות, מלמדים כי גם הפתיחה החזקה יחסית לא משפיעה על המשך היחלשותה של העונה, שבסופו של דבר מסתיימת בקול ענות חלושה. לרשת יש הרבה עבודה בעונה הנוכחית שרק החלה, כדי להחיות מחדש שאת הפורמט.
בהמשך הערב, הצינור (רשת) נהנתה מהמקפצה של רשת ורשמה 11.1%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 10.6%. אחרי תקופה ארוכה, רשת מובילה את רצועת הפריים 20-23:15 עם 17% מול 13% של קשת.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועוד בלייט נייט: היום שהיה (רשת) קיבלה 6%, חי בלילה (קשת) ניפקה 4.7% ומה הלוז (קשת) עם 3.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.5%
העולם הבוקר (רשת) - 1.9%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 5.8%, שש עם - 7.5%, תוכנית חיסכון - 9.1%
רשת: חמש - שרון גל - 5.3%, שש - אמנון לוי - 5.4%, לפני החדשות - 4.5%
בזכות הפריים, היה צמוד ברצועת החדשות:
חדשות 12 - חלשה עם 13.4%
חדשות 13 - חזקה (יחסית) עם 9.5%
- 1.קניתי פוקס הירידות בה הזדמנות להצפת ערך (ל"ת)קובי 08/06/2022 10:44הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.