חמש שרון גל
צילום: מסך רשת 13

עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?

התוכנית של גל שמשודרת בין חמש לשש, רושמת באופן קבוע יותר רייטינג מהתוכניות שאחריה. ובפריים-טיים: 14.3% לכרישים, 10.2% לאהבה חדשה
אלכסנדר כץ | (4)

הכרישים (קשת) קיבלה 14.3% מול אהבה חדשה (רשת) עם 10.2%, לא משהו דרמטי ויוצא דופן.

 

בהמשך הלילה, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 9%, הצינור (רשת) הניבה 7.7%, חי בלילה (קשת) ניפקה 6.4% והיום שהיה (רשת) עם 6.1%.

 

אבל מירב העניין התרכז דווקא בפרה-פריים של רשת. "חמש – שרון גל" רשמה אתמול 6%, הנתון הגבוה ביותר של שעות הפרה-פריים של רשת. בשש בערב קיבל אמנון לוי 5.1%, ובשבע בערב, עקב האכילס של רשת, הניבה לפני החדשות 4.4%.

 

מזה תקופה ארוכה שגל רושם נתוני צפייה נאים ביחס לשעות אחר הצהריים והערב של רשת, ובפעמים רבות תוכניתו שמשודרת בין חמש לשש אחר הצהריים, עוקפת בנתוני הרייטינג את הרצועות שאחריה, למרות שבלוח שידורים רגיל – ככל שהשעה מתקדמת לעבר המהדורה המרכזית, אמורים להתווסף עוד ועוד צופים לערוץ.

 

מנגד, בקשת חמש עם רפי רשף קיבלה 7.4%, כנקודה וחצי יותר מגל ברשת. שש עם הניבה 8%, ותוכנית חיסכון - 11.3%.

 .

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 5.6%

העולם הבוקר (רשת) - 2.6%

.

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 15.3%

חדשות 13 - התחזקות ל-8.6%

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שרון גל ואיילה מסבסדים את המשכורות של דרוקר וגליקמן (ל"ת)
    רברבן דרעקר 07/06/2022 12:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שלי 07/06/2022 12:06
    הגב לתגובה זו
    שיסגרו
  • 2.
    פשוט נמאס לשמוע אותו מדבר כל הזמן בזכות ביבי , מגיש צריך להיות אוביקטיבי.הגיע גם הזמן לנפץ את עושק בועת הנדל"ן גם במחירים וגם בשכירות, יש בכנסת אספני דירות מקורבים לקבלנים ולא נותנים לחוקים לעבור שנם בעד הורדת המחירים.התקשורת צריכה להיות עם העם ולא עם האי (ל"ת)
    בחור טוב 07/06/2022 12:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 07/06/2022 10:44
    הגב לתגובה זו
    רפי רשף מרדים לא מובן איך מקבל 7% כנראה אנשים באוטומט על ערוץ 12 חבל.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 2.53%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״