טלמון ובן שמעון ינהלו את קמפיין הבית היהודי-האיחוד הלאומי
משרד הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי TBS טלמון & בן שמעון ינהל את מערך התקשורת והאסטרטגיה של קמפיין הבית היהודי-האיחוד הלאומי - כך נודע לאייס. את המשרד מנהלים השותפים אסי טלמון ואריק בן שמעון.
חלוקת העבודה תהיה כך: טלמון ישתלב כאסטרטג בכיר מטעם האיחוד הלאומי בצוות האסטרטגיה המשותף של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ואילו אריק בן שמעון ינהל את מערך הדוברות של הקמפיין. בצוות האסטרטגי יהיו שותפים אביחי בוארון (האיחוד הלאומי) ועמיעד טאוב (הבית היהודי). בימים הקרובים גם צפוי להיסגר משרד הפרסום ורכש המדיה שילוו את הקמפיין.
משרד TBS טלמון & בן שמעון הוקם לפני 3 שנים על ידי הדוברים לשעבר של השר אורי אורבך ז"ל והשר אורי אריאל, טלמון ובן שמעון (בהתאמה). המשרד מתמחה בתחומי נדל"ן וטכנולוגיה וכן במאבקים ציבוריים ופוליטיים וחתום בין היתר על קמפיין החלת הריבונות ביו"ש, קמפיין הבחירות של עופר ברקוביץ בירושלים ועוד.
במשרד טלמון & בן שמעון אישרו את הפרטים.
- 2.ידידה טובה של סמוצ' 19/02/2019 13:55הגב לתגובה זוכזה גמד, לא יראו אותו בקמפיין. מה הגובה שלו 155?
- 1."יעוץ אסטרטגי" = כל טמבל שכתב הודעה לעיתונות נהיה יועץ (ל"ת)נעמה 19/02/2019 10:33הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
