טלמון ובן שמעון ינהלו את קמפיין הבית היהודי-האיחוד הלאומי
משרד הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי TBS טלמון & בן שמעון ינהל את מערך התקשורת והאסטרטגיה של קמפיין הבית היהודי-האיחוד הלאומי - כך נודע לאייס. את המשרד מנהלים השותפים אסי טלמון ואריק בן שמעון.
חלוקת העבודה תהיה כך: טלמון ישתלב כאסטרטג בכיר מטעם האיחוד הלאומי בצוות האסטרטגיה המשותף של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ואילו אריק בן שמעון ינהל את מערך הדוברות של הקמפיין. בצוות האסטרטגי יהיו שותפים אביחי בוארון (האיחוד הלאומי) ועמיעד טאוב (הבית היהודי). בימים הקרובים גם צפוי להיסגר משרד הפרסום ורכש המדיה שילוו את הקמפיין.
משרד TBS טלמון & בן שמעון הוקם לפני 3 שנים על ידי הדוברים לשעבר של השר אורי אורבך ז"ל והשר אורי אריאל, טלמון ובן שמעון (בהתאמה). המשרד מתמחה בתחומי נדל"ן וטכנולוגיה וכן במאבקים ציבוריים ופוליטיים וחתום בין היתר על קמפיין החלת הריבונות ביו"ש, קמפיין הבחירות של עופר ברקוביץ בירושלים ועוד.
במשרד טלמון & בן שמעון אישרו את הפרטים.
- 2.ידידה טובה של סמוצ' 19/02/2019 13:55הגב לתגובה זוכזה גמד, לא יראו אותו בקמפיין. מה הגובה שלו 155?
- 1."יעוץ אסטרטגי" = כל טמבל שכתב הודעה לעיתונות נהיה יועץ (ל"ת)נעמה 19/02/2019 10:33הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.