טלמון ובן שמעון ינהלו את קמפיין הבית היהודי-האיחוד הלאומי
משרד הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי TBS טלמון & בן שמעון ינהל את מערך התקשורת והאסטרטגיה של קמפיין הבית היהודי-האיחוד הלאומי - כך נודע לאייס. את המשרד מנהלים השותפים אסי טלמון ואריק בן שמעון.
חלוקת העבודה תהיה כך: טלמון ישתלב כאסטרטג בכיר מטעם האיחוד הלאומי בצוות האסטרטגיה המשותף של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ואילו אריק בן שמעון ינהל את מערך הדוברות של הקמפיין. בצוות האסטרטגי יהיו שותפים אביחי בוארון (האיחוד הלאומי) ועמיעד טאוב (הבית היהודי). בימים הקרובים גם צפוי להיסגר משרד הפרסום ורכש המדיה שילוו את הקמפיין.
משרד TBS טלמון & בן שמעון הוקם לפני 3 שנים על ידי הדוברים לשעבר של השר אורי אורבך ז"ל והשר אורי אריאל, טלמון ובן שמעון (בהתאמה). המשרד מתמחה בתחומי נדל"ן וטכנולוגיה וכן במאבקים ציבוריים ופוליטיים וחתום בין היתר על קמפיין החלת הריבונות ביו"ש, קמפיין הבחירות של עופר ברקוביץ בירושלים ועוד.
במשרד טלמון & בן שמעון אישרו את הפרטים.
- 2.ידידה טובה של סמוצ' 19/02/2019 13:55הגב לתגובה זוכזה גמד, לא יראו אותו בקמפיין. מה הגובה שלו 155?
- 1."יעוץ אסטרטגי" = כל טמבל שכתב הודעה לעיתונות נהיה יועץ (ל"ת)נעמה 19/02/2019 10:33הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
