יוסי לובטון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הסתדרו: באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של ההסתדרות

המכרז על תקציב ההסתדרות הסתיים עם זכייה של באומן שהתמודד מול לעומק התודעה וראובני פרידן
משה בנימין | (3)

המכרז על תקציב הפרסום של ההסתדרות הדיע הערב (יום ה) לסיומו עם זכייה של משרד הפרסום באומן בר רינבאי. מולו התמודדו בשלב הסופי גם ראובני פרידן ולעומק התודעה שהיה המשרד האחרון שטיפל בתקציב בשלוש השנים האחרונות.

על פי יפעת בקרת פרסום, היקף ההוצאה לפרסום של ההסתדרות במהלך 2015 עמד על 29 מיליון שקלים, המהווה בפועל כ-10 מיליון שקלים. פעילות שברובה הופקדה בידי 'לעומק התודעה' לצד הוצאה זניחה במגזר הערבי באמצעות סמארה ופעילות עצמאית של ההסתדרות. ב-2014 עמדה ההוצאה על סכום שיא של 33 מיליון שקלים, המהווים בפועל כ-12 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחת שיודעת 28/02/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    בסה"כ מכרז תפור שעופר עייני בעזרת קשריו בהסתדרות דאג לידידו יורם באומן בפעילותם המשותפת במנהלת הליגה, כל מי שניגש למכרז בזבז זמן וכסף
  • ברורו ברור (ל"ת)
    אין שום ספק 29/02/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אילן 26/02/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    באומנים, כנראה שיש חיים אחרי הפרסמן