הגמר של מכרז ההסתדרות: באומן, ראובני פרידן ולעומק התודעה עלו לשלב הבא
המכרז על תקציב הפרסום של ההסתדרות עובר לשלב הבא עם 3 מתוך 5 המשרדים: באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן ולעומק התודעה שמטפל בהסתדרות ב-3 השנים האחרונות - כך נודע לאייס.
ועדת המכרזים של ההסתדרות בראשות אגף הדוברות ויו"ר הארגון אבי ניסנקורן לא מושכים זמן. בשבוע שעבר הציגו 5 המשרדים פרזנטציות ראשונות בפני ההסתדרות, וכעת, פחות משבוע לאחר מכן, ההסתדרות הודיעה ל-3 המשרדים כי הם ממשיכים לשלב הבא שבו יציגו פרזנטציות נוספות לפי הבריף המקורי עם חידודים מסוימים.
על פי יפעת בקרת פרסום, היקף ההוצאה לפרסום של ההסתדרות במהלך 2015 עמד על 29 מיליון שקלים, המהווה בפועל כ-10 מיליון שקלים. פעילות שברובה הופקדה בידי 'לעומק התודעה' לצד הוצאה זניחה במגזר הערבי באמצעות סמארה ופעילות עצמאית של ההסתדרות. ב-2014 עמדה ההוצאה על סכום שיא של 33 מיליון שקלים, המהווים בפועל כ-12 מיליון שקלים.
ההסתדרות אינה מחויבת לפעול על פי חוק חובת מכרזים ולכן היציאה למכרז מעידה על רצונה לבדוק את ההיצע הנוסף שיש בענף הפרסום, לקראת רענון אפשרי. עם זאת הסיכוי שתבחר להמשיך לעבוד עם לעומק התודעה שווה לסיכוי שתעבור למשרד אחר.בהתאם לאופי המכרז ההסתדרות לא פרסמה קול קורא למשרדים בצורת מסמכי מכרז שבהם מפורטים תנאי סף להתמודדות. במקום זאת היא בחרה לזמן למכרז 5 משרדים לאחר תהליך בדיקה שכלל המלצות ופגישת הכרות. את המכרז מנהל אגף הדוברות, שיווק ויח"צ של ההסתדרות, בראשותו של
יניב לוי, במקביל ליושב הראש אבי ניסנקורן, משום שזו פועלת ללא פונקציה של סמנכ"ל שיווק.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- 1.שאלה 14/02/2016 18:02הגב לתגובה זומי היו 2 המשרדים שלא המשיכו?