ההפתעה של לובטון למקאן: בן מוסקל מצטרף לבאומן - ימונה לסמנכ"ל לקוחות
אין רגע דל בקרבות הראש בראש בין באומן בר ריבנאי ומקאן תל אביב. פרשת נדב פרסמן שעבר מבאומן למקאן בקול תרועה רמה דעכה לאיטה, וכעת יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי שולף קלף משלו ומעביר אליו את בן מוסקל - מי שעד לפני מספר חודשים סומן כיורשו של ריצ'י הנטר במקאן.
בבאומן בר ריבנאי כבר מינו את מחליפו של פרסמן על משבצת מנהל הקריאייטיב הראשי אך בזה לא הסתיים הרה-ארגון הפרסונלי בבאומן. לובטון שלא הסתיר את הבגידה המקצועית שחש במעברו של פרסמן למקאן הוכיח למקאן, עמית משיח, אילן שילוח ולעצמו שגם הוא יודע לשחק את המשחק. מעבר לעובדה שכל אחד מהמשרדים לקח בכיר מהמתחרה כ"שבוי" - מוסקל עצמו הוא גיוס משמעותי מאוד עבור באומן, לכל דבר ועניין.
כמו לובטון, גם מוסקל שעשה קדנציה מוצלחת במקאן יצא מהמשרד עם מרירות מסוימת. הוא הצטרף למשרד הפרסום בזמן כהונתו של ריצ'י הנטר (גויס על ידו לאור היכרות מוקדמת) כמנכ"ל המשרד ונכנס לתפקיד של סמנכ"ל לקוחות בכיר באחד מאשכולות המשרד. על פניו, היה נראה שמוסקל סומן כיורשו של הנטר אך התסריט שנכתב עבור שניהם הכין להם סצנת סיום מפתיעה. הנטר סיים את דרכו והמשיך הלאה, שילוח גייס לכוחותיו את משיח ונתן לו את המפתחות למשרה הבכירה ובמקביל מוסקל "התעורר והריח את הקפה". הפרישה היתה קרובה ומיידית.
מקרים כגון המחטפים הפרסונליים בין באומן למקאן אינם זרים לקהילה העסקית. עם זאת, המהירות, עמדתם הבכירה של מוסקל ופרסמן, הסודות המקצועיים להם נחשפו והמוטיבציה לנצח את הבית שאותו עזבו הופכים את המקרה ליצרי ומרתק. מאזן האימה נבנה מחדש, המערכים הפנימיים של המשרדים מתיישרים בהתאם וב-2016 הכדור יונח במרכז המגרש, השריקה תשמע והקרב הסוער בין הצדדים יחל מחדש.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוסקל צפוי לנהל את קבוצת הלקוחות שתכלול את סופרפארם, דלק מוטורס, שיכון ובינוי ועוד. על פי מודל העבודה בבאומן, לצידו של מוסקל לא יעבוד צוות קריאייטיב קבוע אלא דינמי לפי הלקוח שכולל אינטראקציה עם כל מחלקת הקריאייטיב. יצוין עוד, כי עד לפני 3 חודשים היו בבאומן 3 סמנכ"לי לקוחות: חגי לירן, שני שאול שעברה לסופרפארם שם היא משמשת כמנהלת פרסום ומאיה סולומון. מאז הספיק גם לירן לעזוב וכעת ישמשו בתפקיד זה מוסקל וסולומון שיחלקו ביניהם את כל לקוחות המשרד.
- 6.חומר למחשבה 19/01/2016 11:35הגב לתגובה זויוסי הלך ותבע את פרסמן על זה שהוא עובר לעבוד על המתחרים, ועכשיו מוסקל עושה את אותו דבר אבל פתאום ליוסי זה בסדר.. איזה צביעות... הכל נקמנות אישית.
- יוסי 19/01/2016 14:36הגב לתגובה זותקופת הצינון של בן הסתיימה. טיפש
- 5.יבגי 19/01/2016 11:12הגב לתגובה זואצלנו בקופמן דרופמן שוקמן עושים פרסום אחר. פרסום לצרכן החדש. פרסום של המוצר החדש. אנחנו כל היום מתבשמים מהפלוצים של עצמנו כי אם אין אנחנו לנו, אז מי וכולנו. ודי כבר להשמצות וגינונים, אצלנו אנשים זה אנשים. וכולם עובדים בשביל הנשמה ולא השכר.בקיצור בואו לקופמן, נעשה לכם לוגו.
- 4.מישהו מפעם 18/01/2016 21:07הגב לתגובה זורק מי שהיה בפנים יכול להבין שזה לא משנה המשחק הזה של משיח ולובטון .. באומן זה האנשים ..יש שם קסם במסדרון שאי אפשר להסביר אותו !ואין לאף משרד או אירגון את הקסם הזה שיש בבאומן .. אז פרסמן הלך ובן הגיע אבל זה כל כך לא משנה כי יש שם אנשים נדירים אם זה אורן וזיסר או דוריס גלי ואודליה או המלכה רונה .. יש שם קסם וכל מי שעוזב יודע עמוק בפנים שהקסם הזה שייך רק לבאומן . אז כל מי ששם תמשיכו להוציא פרסום חדשני ונדיר
- בן 19/01/2016 17:26הגב לתגובה זוולא נשכח את עודד נדיר המלך
- 3.כמה המשכורת בג׳וב כזה? (ל"ת)רועי 18/01/2016 19:45הגב לתגובה זו
- גיקי 19/01/2016 12:30הגב לתגובה זומוסקל לא יוותר על התנאים שקיבל במקאן ויוסי אפילו הוסיף עליהם. צא מנקודת הנחה שהוא עושה 40-50 בחודש לפני בונוסים
- 2.אחד מהאנשים הטובים והנעימים בתחום. (ל"ת)שולי 18/01/2016 17:49הגב לתגובה זו
- 1.האזרח הפשוט 18/01/2016 16:29הגב לתגובה זובחיאת. כולה סמנכ"ל במשרד פרסום....ראו ערך לאיזה תפקיד עברה מה שמה לסופר פארם. אייטם חרטא בקיצור....
- האזרח הפשוט הממורמר 18/01/2016 17:01הגב לתגובה זוכבר היו פה אייטמים קצת פחות חשובים כמו מעבר של תקציב למשרד ב וחזרתו לג וכו. אם היית באמת האזרח הפשוט לא היית טורח להגיב. אך מכיוון שאתה ממשרד פח כלשהו קשה פשוט לשמוח עבור איש טוב שמצא עבודה חדשה.
- אני מבאומן.... (ל"ת)האזרח הפשוט 20/01/2016 17:08
- אווה 18/01/2016 16:50הגב לתגובה זועברה לתפקיד שהיית מת להגיע אליו ולעולם לא תצליח. כשלון מתוסכל
- האזרח הפשוט 20/01/2016 17:07איך הייתי מת לעבור אלף 9עם בחודש על עלונים ןמבצעים רשתיים לנייר טואלט. אני ירוק מרוב קנאה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
