ההפתעה של לובטון למקאן: בן מוסקל מצטרף לבאומן - ימונה לסמנכ"ל לקוחות
אין רגע דל בקרבות הראש בראש בין באומן בר ריבנאי ומקאן תל אביב. פרשת נדב פרסמן שעבר מבאומן למקאן בקול תרועה רמה דעכה לאיטה, וכעת יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי שולף קלף משלו ומעביר אליו את בן מוסקל - מי שעד לפני מספר חודשים סומן כיורשו של ריצ'י הנטר במקאן.
בבאומן בר ריבנאי כבר מינו את מחליפו של פרסמן על משבצת מנהל הקריאייטיב הראשי אך בזה לא הסתיים הרה-ארגון הפרסונלי בבאומן. לובטון שלא הסתיר את הבגידה המקצועית שחש במעברו של פרסמן למקאן הוכיח למקאן, עמית משיח, אילן שילוח ולעצמו שגם הוא יודע לשחק את המשחק. מעבר לעובדה שכל אחד מהמשרדים לקח בכיר מהמתחרה כ"שבוי" - מוסקל עצמו הוא גיוס משמעותי מאוד עבור באומן, לכל דבר ועניין.
כמו לובטון, גם מוסקל שעשה קדנציה מוצלחת במקאן יצא מהמשרד עם מרירות מסוימת. הוא הצטרף למשרד הפרסום בזמן כהונתו של ריצ'י הנטר (גויס על ידו לאור היכרות מוקדמת) כמנכ"ל המשרד ונכנס לתפקיד של סמנכ"ל לקוחות בכיר באחד מאשכולות המשרד. על פניו, היה נראה שמוסקל סומן כיורשו של הנטר אך התסריט שנכתב עבור שניהם הכין להם סצנת סיום מפתיעה. הנטר סיים את דרכו והמשיך הלאה, שילוח גייס לכוחותיו את משיח ונתן לו את המפתחות למשרה הבכירה ובמקביל מוסקל "התעורר והריח את הקפה". הפרישה היתה קרובה ומיידית.
מקרים כגון המחטפים הפרסונליים בין באומן למקאן אינם זרים לקהילה העסקית. עם זאת, המהירות, עמדתם הבכירה של מוסקל ופרסמן, הסודות המקצועיים להם נחשפו והמוטיבציה לנצח את הבית שאותו עזבו הופכים את המקרה ליצרי ומרתק. מאזן האימה נבנה מחדש, המערכים הפנימיים של המשרדים מתיישרים בהתאם וב-2016 הכדור יונח במרכז המגרש, השריקה תשמע והקרב הסוער בין הצדדים יחל מחדש.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוסקל צפוי לנהל את קבוצת הלקוחות שתכלול את סופרפארם, דלק מוטורס, שיכון ובינוי ועוד. על פי מודל העבודה בבאומן, לצידו של מוסקל לא יעבוד צוות קריאייטיב קבוע אלא דינמי לפי הלקוח שכולל אינטראקציה עם כל מחלקת הקריאייטיב. יצוין עוד, כי עד לפני 3 חודשים היו בבאומן 3 סמנכ"לי לקוחות: חגי לירן, שני שאול שעברה לסופרפארם שם היא משמשת כמנהלת פרסום ומאיה סולומון. מאז הספיק גם לירן לעזוב וכעת ישמשו בתפקיד זה מוסקל וסולומון שיחלקו ביניהם את כל לקוחות המשרד.
- 6.חומר למחשבה 19/01/2016 11:35הגב לתגובה זויוסי הלך ותבע את פרסמן על זה שהוא עובר לעבוד על המתחרים, ועכשיו מוסקל עושה את אותו דבר אבל פתאום ליוסי זה בסדר.. איזה צביעות... הכל נקמנות אישית.
- יוסי 19/01/2016 14:36הגב לתגובה זותקופת הצינון של בן הסתיימה. טיפש
- 5.יבגי 19/01/2016 11:12הגב לתגובה זואצלנו בקופמן דרופמן שוקמן עושים פרסום אחר. פרסום לצרכן החדש. פרסום של המוצר החדש. אנחנו כל היום מתבשמים מהפלוצים של עצמנו כי אם אין אנחנו לנו, אז מי וכולנו. ודי כבר להשמצות וגינונים, אצלנו אנשים זה אנשים. וכולם עובדים בשביל הנשמה ולא השכר.בקיצור בואו לקופמן, נעשה לכם לוגו.
- 4.מישהו מפעם 18/01/2016 21:07הגב לתגובה זורק מי שהיה בפנים יכול להבין שזה לא משנה המשחק הזה של משיח ולובטון .. באומן זה האנשים ..יש שם קסם במסדרון שאי אפשר להסביר אותו !ואין לאף משרד או אירגון את הקסם הזה שיש בבאומן .. אז פרסמן הלך ובן הגיע אבל זה כל כך לא משנה כי יש שם אנשים נדירים אם זה אורן וזיסר או דוריס גלי ואודליה או המלכה רונה .. יש שם קסם וכל מי שעוזב יודע עמוק בפנים שהקסם הזה שייך רק לבאומן . אז כל מי ששם תמשיכו להוציא פרסום חדשני ונדיר
- בן 19/01/2016 17:26הגב לתגובה זוולא נשכח את עודד נדיר המלך
- 3.כמה המשכורת בג׳וב כזה? (ל"ת)רועי 18/01/2016 19:45הגב לתגובה זו
- גיקי 19/01/2016 12:30הגב לתגובה זומוסקל לא יוותר על התנאים שקיבל במקאן ויוסי אפילו הוסיף עליהם. צא מנקודת הנחה שהוא עושה 40-50 בחודש לפני בונוסים
- 2.אחד מהאנשים הטובים והנעימים בתחום. (ל"ת)שולי 18/01/2016 17:49הגב לתגובה זו
- 1.האזרח הפשוט 18/01/2016 16:29הגב לתגובה זובחיאת. כולה סמנכ"ל במשרד פרסום....ראו ערך לאיזה תפקיד עברה מה שמה לסופר פארם. אייטם חרטא בקיצור....
- האזרח הפשוט הממורמר 18/01/2016 17:01הגב לתגובה זוכבר היו פה אייטמים קצת פחות חשובים כמו מעבר של תקציב למשרד ב וחזרתו לג וכו. אם היית באמת האזרח הפשוט לא היית טורח להגיב. אך מכיוון שאתה ממשרד פח כלשהו קשה פשוט לשמוח עבור איש טוב שמצא עבודה חדשה.
- אני מבאומן.... (ל"ת)האזרח הפשוט 20/01/2016 17:08
- אווה 18/01/2016 16:50הגב לתגובה זועברה לתפקיד שהיית מת להגיע אליו ולעולם לא תצליח. כשלון מתוסכל
- האזרח הפשוט 20/01/2016 17:07איך הייתי מת לעבור אלף 9עם בחודש על עלונים ןמבצעים רשתיים לנייר טואלט. אני ירוק מרוב קנאה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
