קוקה קולה תעשה אתכם קטנים: מקימה מעבדה להדפסת דמויות 'מיני' ב-3D
שיתוף הפעולה בין גפן Team של ערן גפן וחברת קוקה קולה יוצא למסע דיגיטלי נוסף לרגל השקת בקבוקי המיני בישראל. החברה משיקה אפליקצייה סלולארית ובה משחק אינטראקטיבי לצד הקמת מעבדת תלת מימד במפעל החברה בבני ברק.
על בסיס הקונספט של המיני וערכי האושר שהחברה שמה במרכז הפעילות, קוקה קולה משיקה אפליקצייה סלולארית חינמית תחת השם "קוקה-קולה מיני", בה יוכלו הגולשים לבנות דמות עצמית מוקטנת ואינטראקטיבית של עצמם (Mini Me), בדומה למשחק הטמגוצ'י. כל משתמש יתבקש לדאוג לדמות שלו, כמו גם לייצר אינטראקציות עם חברים באפליקציה ובפייסבוק, דוגמת שליחת ברכות, מתנות, ריקודים ועוד. השחקנים המובילים ש'מד האושר' של דמותם במשחק יהיה הגבוה ביותר, יוכלו לזכות בדמות Mini מוקטנת ותלת מימדית של עצמם.
במעבדה יסרקו את דמות הזוכים בתוך תא מיוחד עם במה מסתובבת המאפשר סריקת דמות אדם בשיטה מהירה. לאחר מכן תודפס דמותם במדפסת צבע תלת מימד, ייחודית מסוגה בישראל, אשר מסוגלת להפיק דמויות זהות לנדגם ברזולוציה גבוהה.
אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל: "כמדי קמפיין, גם במהלך הנוכחי שמנו דגש מיוחד על נושא החדשנות במטרה לרגש את צרכנינו. בהשקה הנוכחית חיפשנו מהלך גדול שיתאים לבקבוק קטן, משנבחר הקונספט הקריאטיבי mini me לא נותר לנו אלא, לחבר זאת יחד עם טכנולוגיית התלת מימד המאפשרת לנו לבוא במגע אישי ,יותר מאי פעם, עם הצרכנים שלנו ולתת להם מזכרת אישית לכל החיים".
- 4.מהלך מביך למוצר מגניב (ל"ת)האמת 19/08/2013 20:19הגב לתגובה זו
- 3.איש קריאייטיב 19/08/2013 09:40הגב לתגובה זועוד קמפיין שמאפשר למקם את הראש שלך על דמות רוקדת, עוד משימות ל"אווטר" שלך? כל כך הרבה לקוחות כבר עשו פרסונליזציה כזו בגרסה כזו או אחרת... הדבר היחיד שמעניין זה מדפסת התלת מימד (שעם כל הכבוד לא הם המציאו)
- 2.מעריצה של קיו 18/08/2013 21:52הגב לתגובה זושמה הילה שחף והיא הסמנכלית בקיו דיגיטל ואני מכורה אליהם האנשים הכי שירותיים, מקצועיים, קריאטיביים אבל בחוכמה לא בפלצנות. ממליצה לכל אחד שמחפש משרד פרסום דיגיטל לדבר איתה או עם דני הבוס המהמם שלה. אני לא מגלה מי אני כי יגידו שאני משוחדת או שיעיפו אותי מהעבודה , מומלצים ב ח ו ו ו ו ם. גם גפן חמוד, אבל קצת מעופף לטעמי...
- סמנכ"לית?? היא נראית בת שש (ל"ת)ג'סי 19/08/2013 15:13הגב לתגובה זו
- 1.ערן גפן גאון!!!!!!! מלך!!!! אימפריה!!!!! (ל"ת)מעריצה 18/08/2013 17:02הגב לתגובה זו
- אנה מיוחס 19/08/2013 13:10הגב לתגובה זומקסים, חדשנות ואיכות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
