כלוב הזהב אבי קושניר
צילום: טל גבעוני
פרסום ראשון

רגע לפני עליית העונה השנייה: סוני מכרה את פורמט 'כלוב הזהב' לארגנטינה ורוסיה

הפורמט שפותח ע"י שי ברמלי, טל ברמן ואולפני הרצליה, ומופק עבור 'רשת', כבר נמכר לשידור לסין, טורקיה ופרו. ברביעי יחזור השעשעון לעונה 2 ב'רשת'
אלכסנדר כץ | (1)

חברת סוני מכרה בשבועות האחרונים את פורמט הישראלי כלוב הזהב להפקה ברוסיה וארגנטינה - כך נודע לאייס. ברוסיה השעשועון ישודר בערוץ Rossiya ויכלול 12 פרקים, ואילו בארגנטינה הפורמט יופק על ידי ערוץ Telefe והעונה תכלול 20 פרקים.

המכירה לרוסיה וארגנטינה מצטרפת למכירת הפורמט לסין, טורקיה ופרו, שבוצעה לפני מספר חודשים. כמו כן, נמכרו אופציות להפקה בספרד ובסקנדינביה. בסין משודרת התכנית בערוץ הלוויין ג'יאנגסו, ובפרו תשודר התכנית בערוץ המסחרי אמריקה TV. העונה הטורקית צפויה לעלות לשידור בשבוע הקרוב בערוץ ATV.

בישראל שודרה העונה הראשונה של השעשועון בהגשתו של אבי קושניר בימי שישי אצל הזכיינית רשת בערוץ 2. העונה הצליחה לרשום נתוני צפייה נאים ביום שישי בערב - ההשקה בתחילת ינואר קיבלה 23.7%, נקודת השיא הייתה ב-1 בפברואר - עם 25.3%.

'כלוב הזהב' הוא שעשועון בו מתחרים זוגות בשאלות טריוויה על מנת להשיג זמן משחק בכלוב מלא בפרסים אותם הם צריכים לאסוף בזמן קצוב. הפורמט פותח על ידי שי ברמלי, טל ברמן ואולפני הרצליה, ומופק על ידי אולפני הרצליה עבור 'רשת'.

סמנכ"ל התכניות של 'רשת' ארז בן הרוש אישר את הפרטים: "אנחנו גאים בהתעניינות הרבה ש'כלוב הזהב' מייצרת בשווקי הטלוויזיה בעולם, זהו פורמט ישראלי מקורי, והצלחתו בעולם ממשיכה את המגמה של ישראל כיצואנית פורמטים".

"אנחנו מאמינים שתנופת המכירה של 'כלוב הזהב' תימשך, בזכות היותו פורמט חדשני, חווייתי ואהוב ובזכות העונה השנייה שעולה השבוע בישראל, שתמשיך להראות לעולם עד כמה הפורמט מוצלח", מסרה מנכ"ל משותף באולפני הרצליה, אפרת דרור, "אולפני הרצליה שוקדים ממש בימים אילו על מספר פורמטים חדשים לשעשועונים ואנו מקווים להציג בזמן הקרוב הצלחות נוספות בארץ ובעולם".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ,,,,, 28/07/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    ף., ,ף
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״