הבינלאומי בקמפיין חדש: "מהיום, המשפחה שלך הרבה יותר גדולה ממה שחשבת"
קבוצת הבינלאומי תעלה הערב קמפיין טלוויזיה לפרסום מהלך המיתוג הקבוצתי עליו הכריזה לאחרונה.
סרט הפרסומת, שהופק על ידי משרד גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של פרזנטור הבנק, אסי כהן, מתאר משפחה ישראלית החוגגת את ליל הסדר ומופתעת מאורחים הממשיכים ומגיעים והופכים את שולחן החג לגדול, משפחתי, ושמח.
הסרטון מסתיים באמירה: "מהיום, המשפחה שלך הרבה יותר גדולה ממה שחשבת. יחד, קבוצת הבינלאומי היא משפחה גדולה הכוללת את: הבינלאומי, מסד, אוצר החייל, יובנק ובנק פועלי אגודת ישראל. עם יותר סניפים, יותר שרות ויותר ביטחון. בשבילך".
נזכיר לאחרונה הודיעה קבוצת הבנק הבינלאומי על השקת מיתוג קבוצתי. המיתוג הקבוצתי הוא שלב בתהליך האסטרטגי ליצירת קבוצה בנקאית ? קבוצת הבינלאומי. במסגרת המיתוג הקבוצתי בוצעה האחדה מיתוגית לחמשת המותגים בקבוצה: אוצר החייל, מסד, פאג"י יובנק והבינלאומי.
חברות הבנות של הבינלאומי בישראל אימצו כולן לוגו בצבעי לוגו הבנק הבינלאומי ובצורת הפונט של לוגו הבינלאומי, בתוספת סמל הבינלאומי - סמל הציפורים והכיתוב "מקבוצת הבינלאומי" שמדגיש את שיוכם הקבוצתי.
מטרתו של מהלך הגיבוש הקבוצתי בעיצומו נמצאת הקבוצה היא יצירת קבוצה בנקאית גדולה ומגוונת ? גיוון היוצר פיזור סיכון, הנהנית מבידול שיווקי של בנקים המתמחים בשרות פלחי אוכלוסיה נבחרים.