הבינלאומי יוצאים במהלך איחוד מותגי של כל הבנקים בקבוצה
קבוצת הבינלאומי מכריזה על מהלך האחדה מיתוגית של כל הבנקים בקבוצה: אוצר החייל, מסד, יובנק, פאג"י והבינלאומי. המיתוג הקבוצתי הוא שלב בתהליך האסטרטגי ליצירת קבוצה בנקאית - קבוצת הבינלאומי. מהלך המיתוג יוצא לפועל באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.
במסגרת המיתוג הקבוצתי בוצעה האחדה מיתוגית לחמשת המותגים בקבוצה. חברות הבנות של הבינלאומי בישראל אימצו כולן לוגו בצבעי לוגו הבנק הבינלאומי ובצורת הפונט של לוגו הבינלאומי, בתוספת סמל הבינלאומי - סמל הציפורים והכיתוב "מקבוצת הבינלאומי" שמדגיש את שיוכם הקבוצתי.
עם ההכרזה על המהלך אמרה מנכ"ל קבוצת הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק כי: "השקת המיתוג הקבוצתי יוצרת מטריה מותגית אחידה לקבוצה, המאפשרת לנו לשמור על הייחודיות של כל בנק ובנק ובו בזמן להישען על הגודל, היציבות והחוסן הפיננסי של קבוצת הבינלאומי בכללותה".
בתקופה הקרובה יוחלף השילוט בסניפי הבנקים בקבוצה כך שבסופו של התהליך, סניפי הקבוצה ברחבי הארץ יישאו לוגו בעיצוב אחיד. החלפת השילוט, כמו גם החלפת הציוד המשרדי הנושא את הלוגו החדש, יעשה באופן הדרגתי מתוך התחשבות בשיקולי יעילות.