לקח להם 30 שנה - סופר פארם משנה את הלוגו של החברה

סרטון תדמית ללוגו החדש יושק בהשקעה של כ-4 מיליון שקל
משה בנימין |

רשת סופר פארם ממשיכה באסטרטגיית החדשנות עליה הכריזה בתחילת השנה - לאחר שרעננה את נראות הסניפים, הקימה חנויות עוגן לקוסמטיקה הסלקטיבית, חנכה חנות ראשונה למשקפי ראייה ומוצרי אופטיקה, והכריזה על קו פרסומי חדש - מחדשת הרשת את הלוגו הוותיק, המלווה אותה כבר 30 שנה.

סרטון תדמית להשקת הלוגו יעלה בימים הקרובים, בהשקעה של כ-4 מליון ₪, בכיכובה של ברניס מרלו, הפנים החדשות של הרשת

יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר פארם: "הלוגו החדש נבחר לאחר שבחנו את ערכי המותג למול העשייה וההתחדשות אותה עוברת הרשת. דרך פריזמת ההסתכלות הזאת נבחנו חלופות רבות, כאשר הכוונה הייתה לבחור בלוגו עכשווי אך באותה מידה קלאסי ונצחי, כזה שאינו מתרחק מהלוגו הקיים, אך מותאם ומתאים יותר לשנות העשייה והפעילות של האלף השלישי הנוכחי".

על עיצוב הלוגו אחראים המעצבת מיכל סודאי, חברת המיתוג "קונספטיקה" בניהולו של מיקי בר ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

הלוגו ייחשף בימים הקרובים בסרט תדמית, בו תככב לראשונה הדוגמנית החדשה של הרשת – השחקנית הצרפתייה ברניס מרלו, ולאחר מכן בקמפיין שילוט חוצות רחב היקף .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה