איגוד המפרסמים? היסטוריה - מעתה אמרו "איגוד השיווק הישראלי"
איגוד המפרסמים השיק הבוקר (ג') במסיבת עיתונאים בתל-אביב, בהשתתפות היו"ר ירון דור, חברי ההנהלה והמנכ"לית עו"ד תלמה בירו, מהלך מיתוגי חדש. המהלך הגדיר שם חדש לאיגוד המפרסמים - "איגוד השיווק הישראלי" ולוגו חדש שעוצב על ידי המעצב עדלאי סטוק.
המהלך המיצובי-מיתוגי מבוסס על אסטרטגיה שיווקית עליה החליטה הנהלת האיגוד שחבריה הם סמנכ"לי שיווק ומנכ"לים בכירים במשק (תנובה, פרוקטר אנד גמבל, יוניליוור, קבוצת שטראוס, מרכז הבנייה הישראלי, שניב, סופרפארם, ניאופרם, פז, אסם, בסט ביי, מזרחי טפחות, ועוד).
ירון דור, יו"ר איגוד השיווק הישראלי: "המטרה המרכזית שעמדה בפני הנהלת האיגוד הייתה לשדרג ולהעמיק את מעמד האיגוד כמספק ערך אולטימטיבי לעולם השיווק הישראלי. בכוונתנו לשקף ולחזות עבור סמנכ"לי השיווק את מגוון המגמות העתידיות בעולם השיווק הבינלאומי, כולל מתן כלים וידע בעולמות תוכן שיווקיים אחרים ונוספים מעבר לעולם הפרסום המסורתי שמשתנה ומתפתח, כמו: עולם הבלוגים והרשתות החברתיות ועוד.
"אני מעריך שהשינוי המשמעותי בחזון האיגוד ומטרותיו וההקפדה על תכנים עתידניים בתכניות ההעצמה וההעשרה שלנו, יגרמו לכך שנהפוך להיות זירת הפעילות העיקרית בעולם השיווק הישראלי. אני גם מאמין שנהפוך להיות סמן ימני המגדיר וחושף מגמות עבור כל מנהל שיש לו נגיעה למנהיגות ולשיווק".
עו"ד תלמה בירו, מנ"כל איגוד השיווק הישראלי: "שינוי האסטרטגיה של האיגוד והתמקדותנו בעשייה השיווקית הרחבה, חידדו את העובדה ששמנו הוותיק – איגוד המפרסמים – מבטא את פעילויותינו בעבר ואינו מתאים עוד לעיסוקינו בעתיד. בתחושה של צער והכרת תודה אנו נפרדים משמנו הישן. בתחושה של התחדשות ותנופה אנו מאמצים את שמנו החדש".
איגוד השיווק הישראלי, עמותה ללא מטרות רווח, נוסד כאיגוד המפרסמים בשנת 1961 והוא מאגד כ-200 חברות וארגונים מסקטורים שונים במשק הישראלי.