איגוד המפרסמים? היסטוריה - מעתה אמרו "איגוד השיווק הישראלי"
איגוד המפרסמים השיק הבוקר (ג') במסיבת עיתונאים בתל-אביב, בהשתתפות היו"ר ירון דור, חברי ההנהלה והמנכ"לית עו"ד תלמה בירו, מהלך מיתוגי חדש. המהלך הגדיר שם חדש לאיגוד המפרסמים - "איגוד השיווק הישראלי" ולוגו חדש שעוצב על ידי המעצב עדלאי סטוק.
המהלך המיצובי-מיתוגי מבוסס על אסטרטגיה שיווקית עליה החליטה הנהלת האיגוד שחבריה הם סמנכ"לי שיווק ומנכ"לים בכירים במשק (תנובה, פרוקטר אנד גמבל, יוניליוור, קבוצת שטראוס, מרכז הבנייה הישראלי, שניב, סופרפארם, ניאופרם, פז, אסם, בסט ביי, מזרחי טפחות, ועוד).
ירון דור, יו"ר איגוד השיווק הישראלי: "המטרה המרכזית שעמדה בפני הנהלת האיגוד הייתה לשדרג ולהעמיק את מעמד האיגוד כמספק ערך אולטימטיבי לעולם השיווק הישראלי. בכוונתנו לשקף ולחזות עבור סמנכ"לי השיווק את מגוון המגמות העתידיות בעולם השיווק הבינלאומי, כולל מתן כלים וידע בעולמות תוכן שיווקיים אחרים ונוספים מעבר לעולם הפרסום המסורתי שמשתנה ומתפתח, כמו: עולם הבלוגים והרשתות החברתיות ועוד.
"אני מעריך שהשינוי המשמעותי בחזון האיגוד ומטרותיו וההקפדה על תכנים עתידניים בתכניות ההעצמה וההעשרה שלנו, יגרמו לכך שנהפוך להיות זירת הפעילות העיקרית בעולם השיווק הישראלי. אני גם מאמין שנהפוך להיות סמן ימני המגדיר וחושף מגמות עבור כל מנהל שיש לו נגיעה למנהיגות ולשיווק".
עו"ד תלמה בירו, מנ"כל איגוד השיווק הישראלי: "שינוי האסטרטגיה של האיגוד והתמקדותנו בעשייה השיווקית הרחבה, חידדו את העובדה ששמנו הוותיק – איגוד המפרסמים – מבטא את פעילויותינו בעבר ואינו מתאים עוד לעיסוקינו בעתיד. בתחושה של צער והכרת תודה אנו נפרדים משמנו הישן. בתחושה של התחדשות ותנופה אנו מאמצים את שמנו החדש".

מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר
משה בן זקן מדבר על השיח מול האוצר, על התחב״צ, על רכבת מהירה לחיפה ועל זה שחייבים להשקיע בתשתיות אפילו אם הרובוטקסי בדרך לפה כי ״גם טסלות יכולות להיתקע בפקקים״; הוא משוכנע שישראל בדרך למהפכה תחבורתית אבל מזהיר שלא יקרה
כלום בלי תקציבים, ביצוע והרבה מרפקים
משרד התחבורה טוען שהוא סוף סוף "שם גז". בועידת התשתיות של ביזפורטל, מנכ"ל המשרד משה בן זקן נשמע אופטימי, אבל לא מתכחש למציאות הקשה שפוגשת את כולנו כל בוקר על הכביש. לדבריו, תקציבי עתק כבר ממומשים בשטח, פרויקטים של רכבות מהירות מתקדמים, וגם על מהפכת התחבורה האוטונומית הוא אומר "אנחנו שם".
בראיון על הבמה, בן זקן מדבר בגובה העיניים, הוא לא חושש להשתמש בביטויים כמו "צריך להיות ערס מול האוצר" כדי להזרים תקציבים, מצהיר על התנגדות לאגרת גודש "לפני שתהיה אלטרנטיבה אמיתית", ומסמן מטרות: הקלה בעומסים, מאבק בתאונות, קישוריות לפריפריה וקידום תחבורה ציבורית גם בתקצוב וגם בשירות.
אבל לא רק רכבות כבדות על הפרק גם רכבים ללא נהג. בן זקן מגלה שמשרד התחבורה כבר בשיח מתקדם עם טסלה, כדי לאפשר לישראלים להפעיל את הרכב האוטונומי שלהם כשאטל פרטי. "מי שיש לו טסלה יוכל להגדיר בתוכנה שהרכב יצא לעבוד כשאתה לא נוהג בו", הוא אומר. ומה עם Uber? גם בדרך פה. בן-זקן אומר שהם חידשו את הקשרים מול החברה והם מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר את ההפעלה בישראל בלי לפגוע בנהגי המוניות.
לצפיה בועידה -
- משרד התחבורה מגביר היערכות לרעידת אדמה הרסנית
- מהומה בועדת הכלכלה: "מחירי התחבורה הציבורית יעלו ב-18% בשנת 2024"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועידת התשתיות של ביזפורטל שיחה עם משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה
איך הגעת לכאן היום? המשתתפים בפאנלים האחרים נסעו אפילו יותר משלוש שעות כדי להגיע בזמן לועידה
האמת שהגעתי מפגישה כאן בסמוך, הייתי כבר במרכז.
לא נתקעת בפקקים?