מיתוג חדש לחברת 'חורי הפצה' ב- 200 אלף דולר

עם חגיגות 30 שנה לחברה משקיעה החברה במיתוג מחדש, בו תרענן את הלוגו ואת המסרים השיווקיים
משה בנימין |

במסגרת חגיגות 30 שנה לחברת 'אפי חורי הפצה' משקיעה החברה במיתוג מחדש, במסגרת מהלך המיתוג מרעננת החברה את הלוגו והמסרים השיווקיים. הסלוגן שיתווסף ללוגו יהווה את הבסיס למיתוג "חורי – יש חדש!" ומטרתו להדגיש את בידול החברה.

במסגרת המיתוג מחדש תפתח החברה מוצרים/ שירותים חדשים תחת ארבעת מותגי הבית של החברה: BEST בתחום הטואלטיקה, לה סרה מילאנו - מותג איפור איטלקי, קלאסיק, בתחום האיפור והקוסמטיקה ואקסטרא - טיפוח הבית (חומרים ואביזרי ניקיון). בנוסף, תשיק החברה אתר אינטרנט מחודש ומכירתי

מנהל השיווק של חורי הפצה, עמית סיון: "הוחלט לחדש ולחדד את השפה התקשורתית של החברה. ובתוך כך לאחד את המסרים השיווקיים, לקדם באופן מאסיבי ומחודש את מגוון המותגים המיוצגים בחברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה