מיתוג חדש לחברת 'חורי הפצה' ב- 200 אלף דולר
עם חגיגות 30 שנה לחברה משקיעה החברה במיתוג מחדש, בו תרענן את הלוגו ואת המסרים השיווקיים
במסגרת חגיגות 30 שנה לחברת 'אפי חורי הפצה' משקיעה החברה במיתוג מחדש, במסגרת מהלך המיתוג מרעננת החברה את הלוגו והמסרים השיווקיים. הסלוגן שיתווסף ללוגו יהווה את הבסיס למיתוג "חורי – יש חדש!" ומטרתו להדגיש את בידול החברה.
במסגרת המיתוג מחדש תפתח החברה מוצרים/ שירותים חדשים תחת ארבעת מותגי הבית של החברה: BEST בתחום הטואלטיקה, לה סרה מילאנו - מותג איפור איטלקי, קלאסיק, בתחום האיפור והקוסמטיקה ואקסטרא - טיפוח הבית (חומרים ואביזרי ניקיון). בנוסף, תשיק החברה אתר אינטרנט מחודש ומכירתי
מנהל השיווק של חורי הפצה, עמית סיון: "הוחלט לחדש ולחדד את השפה התקשורתית של החברה. ובתוך כך לאחד את המסרים השיווקיים, לקדם באופן מאסיבי ומחודש את מגוון המותגים המיוצגים בחברה.