מזרחי-טפחות מתמתגים דרך אומנות

יוזמים פרוייקט אומנות ייחודי שמטרתו הטמעת הלוגו החדש של הבנק
משה בנימין |

בנק מזרחי-טפחות ישקיע בפרויקט אומנות ייחודי רחב היקף במטרה להטמיע את הלוגו החדש. הפרויקט יגובה בקמפיין אינטרנט נרחב בפורטלי התוכן המרכזיים בישראל.

יוזמת הפרויקט נעמה גת, סמנכ"ל מערך שיווק ופרסום:"אנו גאים להוביל פרויקט ייחודי זה בעל ערך מוסף המסמל את הקשר בין הבנק, הלקוחות ואינסוף האפשרויות הנפתחות בפניהם".

בטפחות ישקיע חצי מיליון שקל, בפרויקט "אינסוף לאמנות", מיזם אמנות אינטרנטי, ראשון מסוגו בישראל, כאשר לוגו הבנק, סמל ה-"INFINITY" יהווה בסיס ורעיון מרכזי לעבודות אומנות ישראלית מודרנית עכשווית. במסגרת הפרויקט אמנים, יוצרים, מעצבים ואף לקוחות הבנק והקהל הרחב, יצרו עבודות הדנות בנושא ה"אינסוף" וישלחו לאתר אינטרנט מיוחד שהוקם לטובת המיזם. עבודות אלה יוצגו בתערוכת אמנות אינטראקטיבית ברשת, המהווה את אוסף יצירות אומנות הגדול בעולם, בנושא "האינסוף".

הגולשים ידרגו את העבודה האהובה עליהם ובתום תקופה בת 3 חודשי פעילות מקוונת תיבחרנה 50 עבודות מובילות אשר תוצגנה בתערוכה קבוצתית במרץ 08 במשכן לאמנויות הבמה. שלוש העבודות המצטיינות אף יזכו בפרסים על סך 30,000 שקל לפרס הראשון, 20,000 שקל לפרס השני ו- 10,000 שקל לפרס השלישי. הפרסים יוענקו בערב פתיחת התערוכה, והעבודות הנבחרות יוצגו בסניפי הבנק במהלך שנת 2008.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה