כפר השעשועים משקיעה 3 מיליון שקל במיתוג מחדש

המיתוג כולל החלפת הקו הפרסומי, בחירת לוגו חדש ועיצוב מחדש של 73 הסניפים
אפרת אדיר |

רשת "כפר השעשועים", הנמצאת בשליטת הרבוע הכחול (60%) וזכיינים נוספים (40%), עברה לאחרונה תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה של 3 מיליון שקל.

תהליך המיתוג מחדש התבצע על-ידי משרד הפרסום "שטרית מדיה גרופ SMG" וכלל החלפת הקו הפרסומי לרשת, בחירת לוגו חדש ועיצוב מחדש של 73הסניפים. הלוגו החדש מורכב מדמות חייכנית ושובבה התואמת את האווירה בחנויות הרשת.

לדברי אבי כץ, מנכ"ל קבוצת "כפר השעשועים", מטרת תהליך המיתוג והעיצוב המחודש של החנויות הינה להזרים רוח חדשה וצעירה לרשת ולחזק את חוויית הקנייה כנעימה וידידותית. רשת כפר השעשועים התפתחה מאוד לאחרונה, חנויות רבות נפתחו ומגוון המוצרים גדל".

כץ הוסיף, כי למרות תהליך המיתוג והחידושים שהרשת עוברת הוא מבטיח לשמור על רמת המחירים הנמוכה שהיתה עד כה ברשת.

את התהליך מלווה גם חברת וליווה (Veliva), המתמחה בתחום המסחר החזותי ועיצוב חנויות. בשלב הראשון, יעוצבו מחדש במהלך השנה הנוכחית 20 חנויות וב-2008 יעוצבו יתר החנויות.

בנוסף לשינויים העיצובים, יעברו הצוותים המקצועיים בחנויות סדרת הדרכות מקיפה בתחום שיפור השירות ללקוח.

אביטל גינסברג, מנכ"ל שטרית גרופ מסרה: "כשבאנו לטפל במיתוגה מחדש של רשת חנויות כפר השעשועים ניצבנו בפני אתגר כפול- המשך השפה המסחרית הדוגלת במחיר הזול בארץ למוצרי צעצועים ומצד שני שינוי מהותי בשפה העיצובית של החברה. הרגשנו כי כפר השעשועים הגיע לבגרות מסחרית שבאה לידי ביטוי בקונספט של "הכי זול בארץ" שליווה כל אלמנט ברשת וכי אפשר להתקדם למקומות מתוחכמים יותר".

רשת "כפר השעשועים" חולשת על כ-30% משוק הצעצועים, הנאמד בכ-650 מיליון שקל. ב-2006 רשמה הרשת גידול של כ-10% במחזור המכירות שהסתכם ב-220 מיליון שקל. לאחרונה רכשה קבוצת "כפר השעשועים" את השליטה בחברות "נעמן פורצלן" ו"וורדינון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה