סידס ממתגת מחדש ב-2 מיליון שקל

החברה לממתקים משנה לוגו וסלוגן ל: "רק הטוב ביותר"; המהלך נועד לחזק את סידס כמותג שמאחוריו מותגי מזון בינלאומיים איכותיים
אפרת אדיר |

חברת סידס, יבואנית ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים בישראל, משיקה לוגו וזהות תאגידית חדשה ומשנה לוגו וסלוגן מ"סידס דברים טובים" ל-"סידס רק הטוב ביותר", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

מאחורי הביצוע הקריאטיבי של המיתוג החדש עומד המשרד עדלי & פרטנרס האחראי, בין היתר, למיתוג מותגים רבים בארץ.

לדברי גל סידס, סמנכ"ל השיווק בחברת סידס, "מהלך זה נועד לחזק את הביטוי שנותן המותג "סידס" לדרך שהחברה בחרה בה ומבליט את "סידס" כמותג העומד מאחורי מותגי מזון בינלאומיים איכותיים לצד ההבטחה להמשיך ולהביא לצרכן רק את הטוב ביותר".

הנראות המותגית החדשה כוללת גם מראה חדש לצי המשאיות של "סידס" בארבעה עיצובים שונים, מיתוג המבנה וסביבתו, השקת קטלוג מוצרים חדש ומדים חדשים לצוותי המכירות, הסדרנות וההפצה. כמו כן, חודשו תוויות המוצרים וקו הניירת של החברה.

סידס, נוסדה בשנת 1950 והיא בבעלותו של דני סידס (המכהן כמנכ"ל פעיל). החברה מייבאת, משווקת ומפיצה מותגי מזון בינלאומיים ידועים כגון: שוקולדים LINDT, MILKA, TOBLERON, COTE D'OR, חטיפי MARS, סוכריות PEZ, תבליני McCormick, דגני בוקר POST, קפה MAXWELL ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה