פסטיבל בראשית עובר מיתוג מחדש ב-150 אלף דולר

קבוצת גילרון, יוזמת ומפיקת הפסטיבל, משיקה לוגו חדש לרגל עשור לקיום הארוע
אפרת אדיר |

קבוצת גילרון, יוזמת ומפיקת "פסטיבל בראשית" מאז 1997, חוגגת עשור לפסטיבל המתקיים בחג הסוכות וממתגת אותו מחדש בהשקעה של 150 אלף דולר.

השנה יתקיים הפסטיבל בין התאריכים 27-29 לספטמבר בחוף דוגית בכנרת, וצפוי לארח כ-28 אלף מבקרים בעיקר קהל צעירים בגילאי 22-15 מכל רחבי הארץ.

לדברי גיל טבצ'ניק, מנכ"ל קבוצת גילרון: "המיתוג מחדש של פסטיבל בראשית מבטא ערכים ומסרים של חופש, מוזיקה נעורים מתפרצים, כמו גם איכות הסביבה - נושא שהיווה את אחד מאבני היסוד של הפסטיבל והפך עם השנים להיות טרנדי מאוד. באמצעות המיתוג החדש נוכל לפנות לקהלים נוספים ולהעביר להם את הערכים החדשים של הפסטיבל".

קבוצת גילרון הוקמה בשנת 1997 על ידי האחים גילי ורוני טבצ'ניק. החברה עוסקת כיום בייזום והפקת אירועים כמו פסטיבל בומבמלה, פסטיבל בראשית והבאת אומנים מחו"ל להופעות בארץ.

בנוסף, עוסקת החברה (באמצאות חברת "טהארה" אשר בשליטתה) במתן שירותי הפקה ופתרונות לוגיסטיים לאירועים ממותגים כדוגמת כפר המוסיקה של קוקה קולה, מופע סלקום ווליום וטורניר כדורגל חופים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה