איגוד חברות הפרסום יוזם סקרים בשוק המגזרי
איגוד חברות הפרסום, זימן את כל משרדי הפרסום המגזרים בארץ, למפגש שנערך השבוע במשרדי האיגוד. במפגש ביקש האיגוד מהמשרדים המגזריים להצטרף למהלך לביצוע סקר מדיה יעודי לכל אחד מהמגזרים - חרדי, ערבי, רוסי. בסקר ישולבו גם אלמנטים מסקר TGI, באופן שבסיס הנתונים המגזרים, יהיה בר ניתוח במודול ה-Media Plan של Telmar.
נטאשה שוקין, מנכ"ל משרד מגזרים ויו"ר ועדת המגזרים של האיגוד, מסרה כי "היוזמה של איגוד חב' הפרסום, בשיתוף פעולה עם חב' מחקרי סינגל סורס המבצעת את סקר ה- TGI, ימנפו את הפרסום המגזרי בישראל, עם היכולת לספק מידע כמותי על שיעורי החשיפה למדיה המגזרית. אנו נקבל בברכה כל גורם נוסף שיביע עניין להצטרף לתהליך כגון אמצעי המדיה".
לדברי יגאל בראון, מנכ"ל האיגוד: "בתחום תכנון המדיה, עומדים היום לרשותנו כלים המאפשרים תכנון מקצועי ומדוייק".
נתוני TGI המשמשים בסיס לתכנון מדיה בעיתונות וברדיו, הפכו לדבריו, לסטנדרט המקובל על המפרסמים המדיה ומשרדי הפרסום. הוא מוסיף, כי "התכנון באמצעות תוכנת Telmar, ו-Infosys לתכנון טלויזיה על בסיס נתוני הרייטינג, מציבים אותנו בחזית הקידמה המקצועית. בעוד שלתכנון מדיה לאוכלוסיה הכללית, קיימים הכלים הללו, פעילות תכנון המדיה למגזרים השונים (רוסי, ערבי, חרדי) נשארה מאחור ולא התמקצעה. זאת בעיקר עקב היעדר נתונים אמינים ומבוססים. ניסיונות שנעשו בעבר למיזמים משותפים לסקרי מדיה למגזרים, לא צלחו בגלל העדר אינטרסים משותפים".
בראון אומר עוד, כי "מאחר וענף הפרסום המגזרי עבר תהליך התמקצעות ונוספו מחלקות מגזריות במשרדים הגדולים, נפתח חלון הזדמנות ליצירת דיאלוג ומקורות מימון, לביצוע הסקרים הנדרשים".