צבע טבעי: קמפיין של 2 מיליון שקל לפנטה

יקדם את האמירה של החברה כי הוא המשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל המיוצר עם צבעי מאכל טבעיים בלבד
שי פאוזנר |

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי משולב למותג פאנטה, המשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל המיוצר עם צבעי מאכל טבעיים בלבד, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

הקמפיין,באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה בערוצי הטלוויזיה ובעיתונות, ויתקשר את טעמי האשכוליות של פאנטה - פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות .

קמפיין הטלוויזיה הינו חלק מסדרת הסרטונים לחוקי פאנטה אשר מראים באופן הומוריסטי כיצד הצחוק גורם תמיד למשהו טוב לקרות. הקמפיין מתבסס על הומור שנון המציג דרך ייחודית להסתכלות על סיטואציות בחייהם של בני הנוער אליהם פונה המותג. "חוקי פאנטה" מציעים לאמץ גישה מחויכת לחיים ומציאת החיובי, המצחיק והמשעשע בכל מצב ,דבר ההופך את החיים לטובים יותר ולקלים יותר להתמודדות.

בנוסף לטלוויזיה יעלה מותג פאנטה בקמפיין עיתונות במסגרתו יחלק המותג במתנה כ- 400,000 קופונים להתנסות בטעמי האשכוליות.

במקביל לקמפיין משיק המותג פאנטה בקבוק חצי ליטר לדיאט פאנטה אשכוליות שמצטרף למגוון מוצרי משפחת המשקאות בטעמים: אורנג', דיאט אורנג',אקזוטי, מלון,אשכוליות ודיאט אשכוליות(עתה כאמור גם בבקבוק 0.5 ליטר).

משפחת פאנטה מכילה צבעי מאכל טבעיים בלבד, דבר ההופך את פאנטה למשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל עם צבעי מאכל טבעיים בלבד. מהלך זה בוצע במטרה לשפר את איכות המוצר ולהתאימו לטעם הקהל, רצונו וצרכיו. המהלך נעשה בשנתיים האחרונות בשיתוף קוקה-קולה העולמית, דבר המציב את ישראל בין המדינות הבודדות בעולם בהן מיוצרים משקאות הפאנטה עם צבעי מאכל טבעיים בלבד.

אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה: "לאור ההצלחה של המותג פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות ולאור דרישות הצרכנים החלטנו להשיק דיאט פאנטה אשכוליות בבקבוק חצי ליטר. מנתוני מחקר שביצענו אודות פאנטה אשכוליות עלה כי 81% מהנחשפים הביעו אהדה לטעם, 54% מהנשאלים גילו מודעות לטעם ו-38% הביעו נכונות קנייה חיובית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה