יועצי השרים מאחדים כוחות: טלמון ובן שמעון מקימים משרד לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי
יועצי התקשורת אסי טלמון ואריק בן שמעון מתחילים לשתף פעולה ולאחר שנים כיועצים שכירים, הם יוצאים לדרך עצמאית ומקימים משרד לייעוץ אסטרטגי-תקשורתי. המשרד שייקרא TBS טלמון & בן שמעון יוביל ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי בתחום הפרטי והציבורי.
טלמון שימש כיועץ התקשורת של השר אורי אורבך ז"ל, ולמעשה ליווה אותו מכניסתו לפוליטיקה ועד לפטירתו בתחילת השנה. בעבר היה טלמון עיתונאי, עורך ומגיש במחלקת החדשות של ערוץ 7, הקים מחלקת יחסי ציבור במשרד פרסום, ושימש יועץ תקשורת פוליטי לדמויות מרכזיות ויוזמות ציבוריות.
בן שמעון סיים לאחרונה את תפקידו כיועץ התקשורת, רגולציה וחקיקה של השר אורי אריאל, כפי שפורסם באייס. בעבר שימש כדובר מפלגת האיחוד הלאומי, תנועת רעננים, מכינות קדם צבאיות, ועוד לפני היה כתב ברשת מקומונים באזור ירושלים, וערך תכניות רדיו.
- 8.כל יחצן מסכן נהיה אסטרטג על (ל"ת)לבנה 15/11/2015 17:23הגב לתגובה זו
- 7.משי 07/11/2015 19:59הגב לתגובה זואנשים מוכשרים ביותר. הרבה הצלחה.
- 6.כל כך עלוב שזה עצוב (ל"ת)יעל 03/11/2015 17:43הגב לתגובה זו
- 5.נירה 03/11/2015 03:38הגב לתגובה זובן שמעון הוא אחד היועצים הטובים ביותר שהכרתי
- 4.במסדרונות הכנסת 03/11/2015 00:00הגב לתגובה זובתור אחד שמכיר היטב את יועצי השרים וחברי הכנסת, בן שמעון וטלמון היו מהמקצועיים ומהמסורים ביועצים ואין לי ספק שהם יהיו ביחד כוח חזק. מאחל להם בהצלחה
- 3.וכל אשר תצליח/ו (ל"ת)צביקי אייגנר 02/11/2015 23:16הגב לתגובה זו
- 2.כל ממזר הוא מלך (ל"ת)יצחק 02/11/2015 15:21הגב לתגובה זו
- 1.אורי 02/11/2015 13:44הגב לתגובה זושני יחצנים. מה קשור אסטרטגיה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
