אסי טלמון אריק בן שמעון
צילום: יח"צ

יועצי השרים מאחדים כוחות: טלמון ובן שמעון מקימים משרד לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי

אסי טלמון עבד עם השר אורי אורבך עד לפטירתו השנה, ואילו אריק בן שמעון עבד לצדו של השר אורי אריאל במשך 4 שנים. השניים, שהיו בעבר גם עיתונאים, יוצאים לדרך עצמאית
אלכסנדר כץ | (8)

יועצי התקשורת אסי טלמון ואריק בן שמעון מתחילים לשתף פעולה ולאחר שנים כיועצים שכירים, הם יוצאים לדרך עצמאית ומקימים משרד לייעוץ אסטרטגי-תקשורתי. המשרד שייקרא TBS טלמון & בן שמעון יוביל ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי בתחום הפרטי והציבורי.

 

טלמון שימש כיועץ התקשורת של השר אורי אורבך ז"ל, ולמעשה ליווה אותו מכניסתו לפוליטיקה ועד לפטירתו בתחילת השנה. בעבר היה טלמון עיתונאי, עורך ומגיש במחלקת החדשות של ערוץ 7, הקים מחלקת יחסי ציבור במשרד פרסום, ושימש יועץ תקשורת פוליטי לדמויות מרכזיות ויוזמות ציבוריות.

 

בן שמעון סיים לאחרונה את תפקידו כיועץ התקשורת, רגולציה וחקיקה של השר אורי אריאל, כפי שפורסם באייס. בעבר שימש כדובר מפלגת האיחוד הלאומי, תנועת רעננים, מכינות קדם צבאיות, ועוד לפני היה כתב ברשת מקומונים באזור ירושלים, וערך תכניות רדיו.

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    כל יחצן מסכן נהיה אסטרטג על (ל"ת)
    לבנה 15/11/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    משי 07/11/2015 19:59
    הגב לתגובה זו
    אנשים מוכשרים ביותר. הרבה הצלחה.
  • 6.
    כל כך עלוב שזה עצוב (ל"ת)
    יעל 03/11/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נירה 03/11/2015 03:38
    הגב לתגובה זו
    בן שמעון הוא אחד היועצים הטובים ביותר שהכרתי
  • 4.
    במסדרונות הכנסת 03/11/2015 00:00
    הגב לתגובה זו
    בתור אחד שמכיר היטב את יועצי השרים וחברי הכנסת, בן שמעון וטלמון היו מהמקצועיים ומהמסורים ביועצים ואין לי ספק שהם יהיו ביחד כוח חזק. מאחל להם בהצלחה
  • 3.
    וכל אשר תצליח/ו (ל"ת)
    צביקי אייגנר 02/11/2015 23:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל ממזר הוא מלך (ל"ת)
    יצחק 02/11/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אורי 02/11/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    שני יחצנים. מה קשור אסטרטגיה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.