מהסמארטפון לחיים האמיתיים: האפליקציה שתשדך לכם פרטנרים לפעילויות ספורט ועסקים
בניגוד לאפליקציות ואתרים רבים, המטרה הסופית של חברת EveryMatch היא להוציא אתכם מהעולם הווירטואלי וליצור מפגשים בעולם האמיתי. הפלטפורמה של החברה כוללת מגון קהילות ומאפשרת לחברים בהן למצוא שותפים לפעילויות שונות. השירות זמין באתר אינטרנט, עמוד הפייסבוק וכן באפליקצייה נפרדת לכל קהילה וקהילה.
המערכת של EveryMatch כוללת יותר מ-100 תחומי עניין, כמו ספורט, מוזיקה, טיולים, לימודים, עסקים וחוגים, כאשר האלגוריתם שהחברה פיתחה יסייע לכם למצוא את השותף האידאלי לפעילות שאתם רוצים לעשות. החישוב נעשה על בסיס מיקום, זמן, סגנון אישיות ופרופיל מקצועי.
בנוסף לשימוש אישי בפלטפורמה, יכולה EveryMatch להיות שימושית גם לעסקים, כך למשל במועדוני כושר יכולה המערכת לחבר בין שותפים לאימון, ליצור קבוצות, לחבר בין שותפים בעלי מטרה משותפת, כמו ירידה במשקל ובכך להגביר את נאמנות הלקוח ולשפר לו את חווית הביקור במכון.
כמו כן המערכת יכולה לזהות ירידה בדפוסי השימוש של המנוי, ובכך למעשה להתריע על נטישה פוטנציאלית. בחברות גדולות יכולה המערכת ליצור חיבורים בין העובדים על בסיס תחומי עניין משותפים, ובכך ליצור קהילת עובדים מגובשת.
הסטארט-אפ EveryMatch הוקם בשנת 2013, וגייס עד כה כ-4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. החברה מנוהלת על ידי אבירם גנות, שהיה בעברו מנכ"ל של משרדי הפרסום פובליסיס אידיאולג'יק.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
