קליקסמוב
צילום: יח"צ

לא מספר שרואים כל יום: חברת הפרסום במובייל 'קליקסמוב' מגייסת 70 עובדים

החברה שהגדילה הכנסותיה ב-2014 פי 10 תשלש את כח העבודה. המנכ"לית חן לבנון: "השוק צפוי לרשום שיעורי צמיחה מרשימים בשנים הקרובות" 
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה מובייל קליקסמוב

בעוד שענף הפרסום המסורתי בישראל, דהיינו שוק משרדי הפרסום, נמצא בסטגנציה ואינו רושם שיעורי צמיחה ראוים לציון - הענפים המשיקים לפרסום - כדוגמת הפרסום במובייל נמצאים כיום בנקודת הרתיחה לאחר שחיכו לרגע הזה מספר שנים. דוגמא טובה לכך הוא הגיוס המאסיבי של כח אדם עליו מכריזה חברת הפרסום במובייל קליקסמוב (ClicksMob) הישראלית. 

 

החברה המפתחת פלטפורמה לפרסום מבוסס תוצאות במובייל, הודיעה לאחרונה על גיוס של 70 עובדים המהווה למעשה גידול של פי 3 בכח העבודה המועסק בה כיום. החברה מגייסת עובדים במגוון תחומים: מומחי שיווק, תקציבאים למחלקת המדיה, מנהלי מכירות, מהנדסי תוכנה, מהנדסי מערכות, מפתחי קצה ועוד. משרדיה ממוקמים במגדל רוטשילד 22 בת"א, הבניין שבו נמצאת גם פייסבוק ישראל. 

בשנת 2014 הגדילה החברה את הכנסותיה בהיקף של פי 10, כך לדבריה, כאשר היא צופה לשיעורי צמיחה גבוהים גם ב-2015. "שוק הפרסום במובייל הוא אחד השווקים הצומחים ביותר בשוק ההיי טק העולמי. זו הזדמנות להצטרף לאחד התחומים המובילים בעולם באחת החברות המובילות את תחום הפרסום במובייל בעולם - קליקסמוב", אומרת  המנכ"לית חן יהב לבנון. "החברה מספקת לעובדיה כר פורה להתפתחות אישית ומקצועית בסביבת עבודה מתקדמת ומסקרנת. שוק הפרסום במובייל צפוי להמשיך לרשום שיעורי צמיחה מרשימים בשנים הקרובות, וקליקסמוב היא היום אחת מחלוצות הענף".

קליקסמוב, שהוקמה בינואר 2013, היא חברה שממומנת באופן מלא על ידי מייסדיה. החברה, שהפכה לרווחית כבר בחודש השלישי להקמתה, לקחה את מודל האפיליאייט (affiliate marketing), והביאה אותו לסגמנט הצומח ביותר - תחום המובייל. החברה פיתחה פלטפורמה שמהווה נקודת מפגש למפרסמים מחד, וגופי מדיה מאידך (בעלי אפליקציות, משחקי מובייל, יצרני תוכן ועוד) ומאפשרת להם לרכוש ולהעביר טראפיק במובייל, לאפשר למשתמשים לבצע רכישות באפליקציה, לקדם מוניטיזציה באפליקציות ולהגדיל את ה-ROI בכל הנוגע לפרסום במכשיר הנייד. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אשר לאה 29/08/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    מאד נהנית לשמע שאישה צעירה כמוך כל כך מצליחה. יחד עם זה את נישמעת אישה מפרגנת ובעלת לב חם. תענוג לקרא את הכתבות עלייך על משפחתך ועל הצלחתך. האם מעונינים לקלוט לעבודה אישה צעירה? לא אני. אני גימלאית. תודה ןבהצלחה בהמשך.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.