יצא צדיק: חיים הכט קיבל 80 אלף שקל ממשרד הכלכלה לקמפיין בהשתתפותו

העיתונאי משתתף בקמפיין שמטרתו העלאת מודעות עובדים לזכויותיהם. היקף הקמפיין - 2 מיליון שקלים
אבי שאולי |

משרד הכלכלה, שבראשו עומד השר נפתלי בנט, משקיע כסף רב בפרסומי הסברה ומידע, יש שיאמרו בחיזוק תדמית המשרד. הקמפיין הנוכחי משודר בין היתר בפריים-טיים, רגע לפני תחילת מהדורת החדשות בערוץ 10. עלות הקמפיין מסתכמת בכ-2 מיליון שקלים. מתוך כך, עלות שכרו של הפרזנטור חיים הכט מסתכמת ב-80 אלף שקל, כאשר לדברי גורמים בתעשייה - מדובר בשכר לא חריג. הפרסומות באורך של דקה מלאה בפריים-טיים ולעיתים בזמנים אחרים ובערוצים אחרים - במשך מספר חודשים.

משרד הכלכלה: "ההסברה מופנית גם למעסיקים, שאומנם מודעים לרוב לזכויות העובדים, אך חלקם אינו מקפיד עליהן במלואן או בחלקן. לענין זה מופו נשים בהריון או הנמצאות בטיפולי פוריות, בני נוער עובדים ועובדי קבלן. מדובר בפעילות הסברה ומידע חשוב לציבור ולא בקמפיין".

אין זאת הפעם הראשונה שחיים הכט, גיבור תוכנית הטלויזיה "יצאת צדיק", מככב בקמפיינים ממשלתיים או פרטיים. אשתקד הוביל קמפיין לצרכנות נבונה של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

חיים הכט פרסם בעבר את ארגון המורים העל יסודיים (במקביל לעיסוקו בנושא כעיתונאי), את מערכת "אייווקס" (רדאר לרכב שאמור למנוע תאונות), השתתף בקמפיין של חברת התקשורת 0.15 (קמפיין שנפסל כיוון שנטען שמדובר בהטעיית הציבור) ועוד פרסומות אחרות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה