אורקל מעלה קמפיין פרסום לפתיחת ארוע לקהילת המחשוב
חברת אורקל מעלה בימים אלה לאוויר קמפיין פרסום לפתיחת ארועי "שבוע אורקל", החוגג השנה 14 שנה, בתקציב מדווח של כמיליון שקל.
הקמפיין עולה תחת המסר: " Innovate Yourself " עם הבטחה פרסומית לפיתוח אישי, חדשנות והמצאה עצמית. זאת כנגזרת ממסע הרכישות של אורקל והרחבת קטגוריות המוצרים בעולם ובישראל.
הקמפיין יעלה במספר ערוצים שונים: עיתונות יומית ומקצועית, אינטרנט, ודיוור ישיר. הקמפיין פונה לקהילת העסקים וטכנולוגיית המידע בישראל של חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי.
את קמפיין "אורקל 2007" מובילה השנה דמות "הברסוס" (ברבור + סוס) אשר עוצבה על-ידי המעצב ברוך נאה ונבחרה מבין עשרות דמויות אשר עוצבו על ידו. דמות ה"הברסוס" מעבירה מסר של שילוב והתפתחות, המביאים את הלקוח לעולמות חדשים.
לדברי אילן שפיגלמן, מנהל אגף השיווק באורקל ישראל: "מיתוג הכנס מבדיל את שבוע הסמינרים מכנסים אחרים ויוצר נאמנות וזהות מיתוגית. באמצעות מיתוג הנמצא בכל ממשק של הלקוח עם שבוע אורקל, אנו משיגים רמת זכירות גבוהה ומטמיעים את המסר בצורה ברורה ומזמינה".
השנה, במסגרת פעילות הבלוגרים של אורקל, הכנס מקודם ונערכים דיונים בנושאיו בבלוגים השונים של עובדי החברה.