הילה נחשון ממשיכה כפרזנטורית של דפנה לוינסון HDL

שכרה של הילה נחשון יעמוד על 50 אלף דולר לקמפיין, שיעלה בהשקעה כוללת של 700 אלף דולר
אפרת אדיר |

הילה נחשון, מגישת התכניות "Y בעשר" ו"רוקדים עם כוכבים", תוביל בפעם השלישית את קמפיין רשת אופנת המעצבת "דפנה לוינסון - HDL". שכרה לעונה יעמוד על 50 אלף דולר.

קמפיין החורף של המעצבת דפנה לוינסון יכלול לראשונה פרסום בטלוויזיה, כמו גם פוסטר מדיה, שילוט חוצות, קטלוג, קמפיין אינטרנט ומודעות במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים, בהשקעה כוללת של כ-700 אלף דולר.

לאחרונה דווח, כי נחשון ובן זוגה, איש העסקים והדוגמן יונתן כהן, מצפים לילד ראשון. למרות ההריון, החליטו ברשת להמשיך עמה לעונה נוספת ואחרונה. בצילומי קמפיין עונת הקיץ הבאה תהיה נחשון בהריון מתקדם, ולא תוכל להוביל עוד את הקמפיין.

צביקה לוינסון, בעלים ומנכ"ל הרשת: "שיתוף הפעולה עם הפרזנטורית הילה נחשון הוכיח עצמו מעל ומעבר. העונה, לראשונה, נעלה בקמפיין סטילס טלוויזיוני שיחזק את מעמדנו כרשת אופנת נשים מובילה בישראל".

רשת חנויות המעצבת "דפנה לוינסון - HDL" הוקמה בשנת 1995 על-ידי צביקה ודפנה לוינסון והיא מונה כיום 17 חנויות ברחבי הארץ וחנות אחת בבודפשט שבהונגריה. עד סוף 2008 צפויה הרשת לפתוח 4 חנויות נוספות בארץ ו-2 נוספות באירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה