עליה של 22% בביקוש לעובדים בתחום שירות הלקוחות

כך נמסר מחברת אורטל משאבי אנוש. הגידול נובע מהתחרות ההולכת וגוברת בין החברות, בעיקר בתחום חברות התקשורת והפיננסים
דנה פרידלנדר |

חברת "אורטל" משאבי אנוש, העוסקת בתחום גיוס והשמה ומתמחה בהשמה בתחומי התקשורת, הפיננסים, האדמיניסטרציה והתעשייה, מדווחת היום, במסגרת מדד התעסוקה, כי ברבעון האחרון לשנת 2006 חל גידול של כ-22% בביקוש לעובדים בתחום שירות הלקוחות, לעומת הרבעון הקודם.

באורטל מציינים כי הגידול ברבעון האחרון בביקוש לעובדים, בתחום שרות הלקוחות, נובע מהתחרות ההולכת וגוברת בין החברות, בעיקר בתחום חברות התקשורת והפיננסים. גידול זה מהווה סמן חשוב המצביע על הצמיחה של שירותי תקשורת ושירותים פיננסיים, מאחר ותחום שירות הלקוחות מהווה תנאי הכרחי בצמיחה עתידית של חברות אלו.

נחום רחמים, מנכ''ל אורטל משאבי אנוש: "הביקוש לעובדים בתחום שירות הלקוחות ימשיך ויגדל במהלך שנת 2007, תהליך אשר יחריף את המחסור הקיים ממילא בעובדים לתפקידים אלו. בימים אלו אנו מתבקשים לגייס כ-2,000 עובדים בתחום שרות הלקוחות עבור לקוחותינו. בממשק שלנו עם החברות המובילות במשק, אנו מזהים שינוי בתהליכי הגיוס של עובדים לתחום שירות הלקוחות ושיפור בתנאים המוצעים להם וזאת במטרה להרחיב את מאגר המועמדים הפוטנציאליים לתפקידים אלו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה